Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Onze Waldo staat op Station Lage ZwaluweEn we zijn binnen! Zijn er nog voordeeltjes voor snelle teams? #DTV
Vraag station Venlo Hoeveel miljoen verlies heeft de NS ongeveer geleden met het debacle van de FYRA-treinen?Spoor 1: 200 miljoen euroSpoor 2: 800 miljoen euroSpoor 3: 1,4 miljard euro 50 euroSpoor 4: 2 miljard euro 50 euro
Vraag station Venlo Hoeveel miljoen verlies heeft de NS ongeveer geleden met het debacle van de FYRA-treinen?Spoor 1: 200 miljoen euroSpoor 2: 800 miljoen euroSpoor 3: 1,4 miljard euro 50 euroSpoor 4: 2 miljard euro 50 euroIk ben er ook wel mee eens, teamgenoten
even lang 75
En het goede antwoord is 800 miljoen. euro in de pot rn jullie reizen door naar Station Mönchengladbach waar jullie de Waldo mogen raden.
Dik drukken, of wachten op Swifty?EDIT: ik laat de keuze aan jou (ik moet een trein halen).15 tunnels: 5 euro20 tunnels: 60 euro25 tunnels: 25 euro30 tunnels: 10 euro
15 tunnels: 5 euro20 tunnels: 60 euro25 tunnels: 25 euro30 tunnels: 10 euro
Onze Waldo staat op Station Lage Zwaluwe
@Starlight @B&W Go team 9 lekker bezig! Ik heb trouwens nog gekeken naar de Waldo maar ik heb het nog niet gevonden. Jullie?
Team DramaVraag station ApeldoornHoeveel miljoen winst maakte de NS in 2015, volgens het eigen jaarverslag?Spoor 1: 36 miljoen euro 00 euroSpoor 2: 118 miljoen euro 75 euroSpoor 3: 204 miljoen euro 00 euro
Je hebt gelijk, ik ben geen watje Team DramaVraag station ApeldoornHoeveel miljoen winst maakte de NS in 2015, volgens het eigen jaarverslag?Spoor 1: 36 miljoen euro 00 euroSpoor 2: 118 miljoen euro 00 euroSpoor 3: 204 miljoen euro 75 euro
Spechteke..... HahaEn we zijn team 9Mijn speurtocht naar Waldo zet ik straks voort.
Breda is helemaal het westen van Brabant, dan zit je zo in Rotterdam (en vanaf daar is Den Haag nog een mini-stukje). Amersfoort is provincie Utrecht maar wel helemaal aan de oostelijke kant. Maar we kunnen ook weer grotendeels op Breda en een beetje Amersfoort voor de zekerheid? Ik ben in ieder geval voor proberen dit enigszins snel te doen zodat we niet in tijdnood komen
Over Waldo, ik kom er op het moment nog niet uit. Ik verwacht een bij-station van een stad, en waarschijnlijk ergens in het noorden want ik heb dit nog nooit gezien
Vraag Station EmmenHoeveel miljoen treinritten (zowel goederen als personenvervoer) werden er gemaakt in 2015, op basis van cijfers van ProRail?Spoor 1: 2,2 miljoenSpoor 2: 3,3 miljoenSpoor 3: 4,4 miljoenSpoor 4: 5,5 miljoen
Het goede antwoord is 15 tunnels. 5 euro verdiend voor de pot. Jullie mogen door naar station Woerden waar jullie de waldo mogen raden.
Aangezien de eerste 2 antwoorden gelden is dit antwoord helaas fout. 2 verschillende antwoorden betekent -150 Euro
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1015 gasten en 15 vaste bezoekers
RealityTV vandaag