Auteur Topic: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd  (gelezen 21954 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #60 Gepost op: 25-02-2018, 20:26:22 »
Olcay acteert haar reactie bij het groene scherm. Maar ze doet van alles overdreven, dat is ook haar persoonlijkheid. Jan lijkt wel heel echt nerveus.

Er wordt overduidelijk door 3 personen gezegd dat ze allemaal op Ruben zitten. Aan het einde vraagt Art aan Simone of ze zelfs nu ze is afgevallen nog op dezelfde mol zit. Zouden ze dan toch echt allemaal, behalve Ruben, fout zitten?
Keep calm and eat chocolates!

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #61 Gepost op: 25-02-2018, 20:47:56 »
Zouden ze dan toch echt allemaal, behalve Ruben, fout zitten?

Ik denk echt van wel, ja. Zie seizoen 2008. Zou mooi zijn, toch?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #62 Gepost op: 25-02-2018, 20:52:57 »
Ja, dan zijn wij hier op het forummen niet de enigen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #63 Gepost op: 25-02-2018, 21:55:05 »
Geen finalevrijstelling trouwens dit jaar. Dat was ook wel weer eens leuk en anders  ::ok::



Gelukkig niet. Alleen kandidaten die de mol op het spoor zijn verdienen een plek in de finale.




Comlimenten aan de makers. Ik heb er nog nooit zo vaak naast gezeten. Mijn gecombineerde Stine-Simonetunnel is volkomen ingestort en ik heb geen idee meer.  ;) :)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 21:58:20 door B-mol »
Graven, graven, graven...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #64 Gepost op: 25-02-2018, 22:04:47 »
Aan de andere kant van een vers ingestorte tunnel optijd geswitched tijdens de uitzendeing naar Jan.

Kan het me nu niks meer schelen wie de mol is.
Alleen ben ik nu veel benieuwder naar hoe je het had kunnen weten...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #65 Gepost op: 26-02-2018, 09:59:45 »
Zouden ze dan toch echt allemaal, behalve Ruben, fout zitten?
Ik denk echt van wel, ja. Zie seizoen 2008. Zou mooi zijn, toch?
Ja, dan zijn wij hier op het forummen niet de enigen ;D

We zaten sowieso niet met zijn allen fout op dit forum. Jan, Ruben en Olcay hadden ieder iets van 15 serieuze verdenkers, die een van de drie in ieder geval meer verdacht vonden dan Simone.

Ik zat in eerste instantie op Emilio, maar sinds aflevering 5 is Olcay mijn hoofdverdachte. Sinds het wegvallen van Stine en Simone ben ik natuurlijk alleen maar zekerder van mijn zaak geworden.

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #66 Gepost op: 26-02-2018, 10:30:30 »
Even offtopic hoor, maar: waarom post je hier überhaupt met 2 accounts? ???

[Off topic]
Ik was een tijdje geleden naam en wachtwoord kwijt van dit accout, dus heb ik een nieuwe aangemaakt.
Ik weet ook niet precies waarom ik die ander nog steeds heb, maar goed soms heb ik dus het verkeerrde account zonder dat ik het doorheb
[/off topic]

Olcay acteert haar reactie bij het groene scherm. Maar ze doet van alles overdreven, dat is ook haar persoonlijkheid. Jan lijkt wel heel echt nerveus.

Is Olcay's persoonlijkheid overdreven? hoe weet je dat dan? ken je haar persoonlijk? Ik vind toch wel dat ze de dingen die in de biecht zegt toch een beetje geheimzinnig doet en dat heb ik de rest niet horen doen (behalve Stine dan, maar dat is een filosoof)  ::rofl::
Nervositeit is trouwens iets wat ook prima te spelen is, maar ik zou ook snappen als de mol ongespeeld nerveus is. Dit omdat hij/zij erachter gaat komen wie de ware indentiteit weet.
 
Er wordt overduidelijk door 3 personen gezegd dat ze allemaal op Ruben zitten. Aan het einde vraagt Art aan Simone of ze zelfs nu ze is afgevallen nog op dezelfde mol zit. Zouden ze dan toch echt allemaal, behalve Ruben, fout zitten?

Voor zover ik weet, hoeft het overduidelijk zeggen van wie je mol is niet te betekenen dat dat ook echt je mol is. we hebben gezien dat er 3 personen waren die op vraag 20 Ruben hebben aangeklikt, dus lijkt het logisch dat Jan, Olcay en Simone dit gedaan hebben. Het kan alleen ook zo zijn dat Ruben wel de mol is en zichzelf heeft aangeklikt. Ik vind dit overigens niet logisch, aangezien Art heeft benoemt dat de mol af en toe gevaarlijk aan het mollen was (vlak onder de ogen van de kandidaten) en voor zover ik het gezien heb, heeft Ruben NIET gemolt. Hij heeft ook het meeste geld binnen gebracht, Jan het tegenover gestelde...

Ik denk dat Jan de mol is, maar ik wil graag dat het Olcay is, want dan springt Thomas in de fontein bij VondelCS 
« Laatst bewerkt op: 26-02-2018, 10:55:12 door Sanne97 »
"niets is wat het lijkt"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #67 Gepost op: 26-02-2018, 13:22:14 »
Natuurlijk ken ik Olcay niet persoonlijk. Maar voor zover ik haar voor WIDM op tv heb gezien heeft ze nogal een uitbundige persoonlijkheid.

Ik kan me van eerdere seizoenen niet herinneren dat in de halve finale drie van de vier kandidaten zo met hun verdenking in beeld zijn gebracht, en zeker niet allemaal op dezelfde mol. En ik vond de vraag van Art erg suggestief, over of Simone nog steeds dezelfde verdacht. Dat kan ook zo gedaan zijn om ons op het verkeerde been te zetten, dat besef ik me.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #68 Gepost op: 26-02-2018, 13:31:22 »
Dit was weer een mooie aflevering. Mooie opdrachten, meer dan verrassende executie.
Maar wie de mol is? Jan? Geen idee meer...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #69 Gepost op: 26-02-2018, 16:46:13 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #70 Gepost op: 26-02-2018, 17:04:37 »
Reactie op de uitslag van de test

Ik kan nou niet zeggen dat Ruben oprecht blij en opgelucht lijkt. Hij moet het eigenlijk wel zijn hè...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2018, 17:07:17 »
Ik kan nou niet zeggen dat Ruben oprecht blij en opgelucht lijkt. Hij moet het eigenlijk wel zijn hè...

Als je al zo lang weet dat Jan de Mol is en iedereen zit op jou, dan is het geen verrassing he. ;D

Je mag er toch niet aan denken dat de Mol zo hard laat zien dat hij al wist dat hij groen ging krijgen? Het had nog erger geweest om eens op slippers binnen te komen op een executie. (Jij zal deze referentie wel begrijpen. ;))

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #72 Gepost op: 26-02-2018, 17:22:54 »
Haha, ja. Laat ik het dan zo zeggen dat Jan en vooral Olcay als Mol hun reactie wel heel goed zouden spelen.

En het beetje typische van Ruben in zijn gedrag en reacties kan natuurlijk ook de reden zijn waarom hij zo (onterecht) verdacht wordt en werd door iedereen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #73 Gepost op: 26-02-2018, 18:48:26 »
(...) eens op slippers binnen te komen op een executie. (...)
Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat dit écht een keer gebeurd is... jullie als oud-gedienden kennen die seizoenen natuurlijk allemaal zo'n beetje uit het hoofd, of niet?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #74 Gepost op: 26-02-2018, 18:52:00 »
Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat dit écht een keer gebeurd is... jullie als oud-gedienden kennen die seizoenen natuurlijk allemaal zo'n beetje uit het hoofd, of niet?

Volgens mij was dit het tweede Vlaamse seizoen, voor als je het nog eens wilt terugkijken.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #75 Gepost op: 26-02-2018, 18:57:44 »
Dank je. Ik zal eens gaan zoeken. Moet hier vast te vinden zijn.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #76 Gepost op: 26-02-2018, 19:07:02 »
Reactie op de uitslag van de test

Bijzonder dat Ruben zijn epische 'wij zijn niet in Kiev'-opmerking letterlijk weet te herhalen! Wij hebben dat fragment ontelbaar veel keren teruggezien, maar zij natuurlijk nooit.

Ruben staat echt volledig buiten de groep lijkt het wel.

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #77 Gepost op: 26-02-2018, 19:07:38 »
Haha, ja. Laat ik het dan zo zeggen dat Jan en vooral Olcay als Mol hun reactie wel heel goed zouden spelen.

En het beetje typische van Ruben in zijn gedrag en reacties kan natuurlijk ook de reden zijn waarom hij zo (onterecht) verdacht wordt en werd door iedereen.

Dat denk ik ook. Zijn 'even wachten' steeds, en het niet meteen (enthousiast) wat roepen maar meer in zichzelf gekeerd eerst even nadenken... In een groep met tamelijk heftige persoonlijkheden vallen mensen als Ruben (en Stine) op omdat ze rustiger reageren. Niet per definitie mols, dus.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #78 Gepost op: 26-02-2018, 20:31:35 »
Bijzonder dat Ruben zijn epische 'wij zijn niet in Kiev'-opmerking letterlijk weet te herhalen! Wij hebben dat fragment ontelbaar veel keren teruggezien, maar zij natuurlijk nooit.

Ruben staat echt volledig buiten de groep lijkt het wel.
Mij valt hier ook op dat Jan ook heel goed weet dat het door zijn vraag was dat ze erachter kwamen dat ze in verschillende landen zaten. Hij is er zichtbaar trots op en daarmee onderstreept ie voor mij dat hij die vraag met opzet zo gesteld heeft (als mol zijnde is het fantastisch die epische onthulling in gang te zetten lijkt mij) Dat hij het hier nog eens benoemd is voor mij echt een bevestiging  ::jaja::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #79 Gepost op: 26-02-2018, 21:32:28 »
Mij valt hier ook op dat Jan ook heel goed weet dat het door zijn vraag was dat ze erachter kwamen dat ze in verschillende landen zaten. Hij is er zichtbaar trots op en daarmee onderstreept ie voor mij dat hij die vraag met opzet zo gesteld heeft (als mol zijnde is het fantastisch die epische onthulling in gang te zetten lijkt mij) Dat hij het hier nog eens benoemd is voor mij echt een bevestiging  ::jaja::
Kiev of wij zijn niet in Kiev. Olcau bleef opvallend rustig. Gewoon alles omdraaien. Twee trekken de aandacht de derde lacht.