Het verhaal van Ellen hangt nog los aan alle kanten, maar ik denk dat we met Joël de eerste kandidaat van WIDM 2019 te pakken hebben!
Joël doet niet mee. Die plaast op instagram gister nog een story vanuit een restaurant in den haag.
Sowieso ja. En Libanon kan ik ook niet echt matchen met het landschap van de foto's op Rick Mccullough's Instagram die hij in maart had geplaatst toen hij op researchreis was. Dus ja dit is gewoon een leuke afleiding.
Of duo-presentatie, of Art die het stokje overgeeft aan Rik. Verwacht het niet, maar zou wel mooie twist zijn.
Die foto's van Rick is nergens aan af te leiden dat dat het land is van research reis. dat is gewoon een gis van mensen hier.
Bovendien valt daar onmogelijk aan af te leiden in welk land het zich gaat afspelen, dus zelfs Libanon zou dan prima kunnen. Maar van dat land ga ik sowieso niet uit nog.
Ik vind Rik van de W niet echt een persoon die in 3 dagen tijd 4 foto's plaats van streetart, zeker als je zijn profiel op instagram verder een beetje bekijkt. Ik vind het iig een teken van afleiding. Zijn goede vriendin en ex kandidaat Simone Weimans plaatst onder een van de foto's een comment "op doorreis?
" Het zou me niks verbazen als ze misschien weet in welk land het zich gaat afspelen, immers zijn hun heel goed bevriend. Dat zou dan kunnen passen bij het stukje afleiding.
Dat ze in het midden oosten gaan opnemen zou best kunnen, er zijn genoeg landen die in aanmerking komen.