Ik denk hooguit dat ze het ietsje makkelijker maken en Niels vast als winnaar kronen. Dan blijft er een spannend molduel over tussen de dames, daar wordt een beetje naar toegewerkt. Met Niels die van Merel de finalevrijstelling kreeg en officieel een vage wie-verdenkt-wie resteert... zou kunnen dat het dan zo gaat. Anders vrees ik voor je dat het gewoon weer zoals normaal is: 3 kansen op de mol, nog een hele week lang...
Ik hoop toch wel dat Sarah het wint eigenlijk van de jokerkoning.
Ik heb niks tegen Niels als persoon, maar hij zei zelf in aflevering 8 dat zijn hoofdverdachte Jamie was, dus zonder die jokers was hij eruit gevolgen bij die executie met 2 rode schermen denk ik. Sarah zat daar al vol op Merel, Niels twijfelde zelfs in aflevering 8 nog tussen Merel en Sinan. Dus als ze dan iets bekend gaan maken vanavond.. dan hoop ik dat ze bekend maken dat hij de verliezer is. Hij zou geen terechte winnaar zijn.
Sowieso lijkt het me niet zo dat ze nu al zouden laten weten dat hij gewonnen heeft als hij echt de winnaar is, want ik meen dat hij de vorige aflevering zei dat Sarah 100% zeker weten niet de mol is. Dus tenzij hij ineens compleet van gedachten veranderd is (wat ik niet verwacht), zou die bekendmaking dan eigenlijk al verklappen wie de mol is.
Maar ik denk niet dat ze vanavond al iets gaan verklappen nee...
De mol is nog steeds Merel natuurlijk.