Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 117658 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #680 Gepost op: 27-02-2020, 13:08:48 »
Zoals Merel vorig jaar bedoel je  ;)
::rofl:: Daar kan ik niets tegenin brengen. Ik blijf deze tunnel met belangstelling volgen.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #681 Gepost op: 27-02-2020, 14:25:59 »
Dit zijn beelden van test uit aflevering 4, Misleid oftewel Mil is de

Kijk deze test eens terug en luister naar de woorden van Rik over de afvaller en de Mol die nooit naar huis gaat.

Dan zien we Mil in beeld.
En daarachter een klok(bel)
Attentie!
We worden ergens op geattendeerd!
Waarschuwing, de Mol is in beeld.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #682 Gepost op: 27-02-2020, 14:39:57 »
Er is al opgemerkt dat de kleding van Miljuschka soms verdacht passend is bij een opdracht.

Vraag: Hoe vaak is dit in zeven afleveringen voorgekomen?

Antwoord: zes keer.

Toeval of voorkennis?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #683 Gepost op: 27-02-2020, 14:53:43 »
Wat was die spreuk voor Miljuschka ook alweer?
De wijze kent zichzelf en weet alles van tevoren? Of hebben ze in China ook Astro TV?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #684 Gepost op: 27-02-2020, 15:08:19 »
Er is al opgemerkt dat de kleding van Miljuschka soms verdacht passend is bij een opdracht.

Vraag: Hoe vaak is dit in zeven afleveringen voorgekomen?

Antwoord: zes keer.

Toeval of voorkennis?
en ook een keer qua tekst, toen ze dat The Mom T-shirt droeg en zei "Moedermol, dat ben ik!"



^ Vorig jaar postte ze er toevallig over. Op 15 mei, net voor de opnames van WIDM.


Het zou wel reclame zijn, dus mja.. niet echt een voor de hand liggende hint.
https://the-mom.com/the-mom-collection-releases-limited-edition-leopard-t-shirt/

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #685 Gepost op: 27-02-2020, 15:51:19 »
 ::ok::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #686 Gepost op: 28-02-2020, 09:42:15 »
De nuchtere versie van de molacties van Mil:

1.1 welkom
1.2 Beltegoed. Brengt 1 foto binnen, maar te laat.
1.3 geen
2.1 Kiest groepje van 3. Neemt het initiatief, stuurt Nathan weg bij het kastje. Leonie komt er niet uit.
2.2 Mogelijke mol acties vallen in het niet omdat de opdracht te moeilijk is.
      (Hulplijnen eerst wegdrukken, en niet suggereren om op tijd terug te gaan).
2.3 Communiceert buiten de meldkamer om. Op de vraag waar is dat zegt Claes daar zijn de bloemen, Mil zegt dat zijn toch rozen? (of zoiets).
3.1 Draagt niet bij aan de oplossing en neemt Rob aan het einde mee op de boot die naar de haven gaat.
3.2 De slakkenrollen, met voorkennis van gelijke kenmerken tussen een goede en een foute rol gaf ze een aanwijzing over de 2e rol aan de rechterkant zit daar een naad doorheen?
3.3 Is snel klaar met haar eigen 1 opdracht en bemoeid zich daarna alleen nog met het kannetje. Ernstige twijfels of het wel het juiste kannetje is. Daarna in tijdnood mee rennen met Johan om hem te vertragen.
4.1 geen mol actie. Ze was liever als eerste gegaan voor een laag bedrag maar het mocht niet zo zijn.
4.2 Buitenspel gezet door Nathan die haar verdenkt. Ze heeft wel een porto en er is ook een flinke porto storing. Rik zei nog: met jullie etherdiscipline zit het wel snor. (…maar natuurlijk niet die v.d. mol).
4.3 Pakt een groepsvrijstelling en geen geld.
5.1 Is “druk” bezig met een tekst en een som en gaat vlak voor het einde af.
5.2 Lekker keuvelen met Buddy. Lijkt een normale kandidaat en vindt samen met Buddy twee letters. Vindt in de tweede laag van het spel geen geld. De L was opzichtig op de verkeerde plek gezet op haar initiatief.
6.1 Als de kandidaten al een fout gemaakt hadden, dan hoefde de mol hier niet te mollen. Anders heeft ze mogelijk Rob gewezen op de plek waar Buddy stond, bij de 90/91 meter.
6.2 De mol neemt de regie, zodra de oplossing nabij is. Met nog twee goede wissels zou mastermind opgelost zijn, maar Mil doet twee verkeerde wissels en de kandidaten zijn blij met een klein bedrag.
6.3 Heeft mogelijk een routekaartje in haar broekzak. Wat er in het drakendorp is gebeurd zien we pas in aflevering 10, maar Heinz is waarschijnlijk verwisseld en Daisy, want daar hint ze later op. Heeft weinig/niks opgeschreven op de tafel. Komt theatraal met vijf kokers naar buiten.
7.1 In kleurrijk begint ze met een bombardement aan omschrijvingen zodat Buddy zich niet kan organiseren. Zaait verwarring tussendoor en geeft niet bestaande auto’s door.
7.2 Lasergame. Mol Mil scoort 300 euro uit de pot.
7.3 Met haar voorkennis over de opdrachten brengt ze de kandidaten in verwarring. Waren het er nou drie of vier. Neemt een porto mee van de andere groep. Wijst Nathan erop dat ze om moeten lopen als de deur gesloten is. Tijdrekken. De opdracht met de 4 dames uit de Han dynastie kostte veel tijd.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #687 Gepost op: 28-02-2020, 10:01:56 »
Mooi op een rij gezet Foxhunter. Ik zat in de Nathantunnel, maar na afl 7 dacht ik nee, het moet Mil zijn💃🏻. Dus ik stap over- beter laat dan nooit-. Nathan blijft mijn wensmol.
In afl 1. vond ik haar al verdacht toen ze meteen dat molletje uit de grijpmachine haalde en het leek of ze heel voorbeeldig bezig was.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2020, 10:05:13 door Lonneke*L »

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #688 Gepost op: 28-02-2020, 10:10:00 »
Die ogen van Mill gezien bij uitleg van kleur rijk? (Heb ook een gifje in molgifjes topic geplaatst)

Is mol mil hier oprecht verbaasd na aanpassing van de opdracht?

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #689 Gepost op: 28-02-2020, 13:40:13 »
Tijdens de uitleg van de foto opdracht, beweegt Mil haar mond veel mee, soms lijkt t erop dat ze woorden eerder dan Rik "uitspreekt" ( let op bijv op t stukje voordat rik de zin met post its zegt)
Dit kan natuurlijk nog door montage komen...

Maar wat ze met haar mond doet nadat Rik de opdracht met Humburgers noemt...
  ::oink::
MOLBURGER?
 ::rofl::

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #690 Gepost op: 28-02-2020, 14:01:54 »
::ok::

En zoals eerder aangegeven:
Annemarie Jung de mol van 2012
Geboren 3-4-1976
( hmmm... laservests discusdie? ;))

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #691 Gepost op: 28-02-2020, 15:06:55 »
Maar wat ze met haar mond doet nadat Rik de opdracht met Humburgers noemt...
  ::oink::
MOLBURGER?
 ::rofl::

Haha, Molburger inderdaad.  ::rofl::

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #692 Gepost op: 28-02-2020, 16:23:43 »
Zoals in het begin al eens is aangehaald kan de 1976 naar het geboortejaar wijzen van Annemarie Jung ( connectie sleutel 2012)

Volgens mij is nog niet genoemd hier dat haar geboortedatum 3 april is!
Komen we nu niet heel veel 3 4 tegen?

Verder nog es leader bestudeert... zoals bekend, gaat voordat Mil in beeld komt alleen bij haar een shot van dag naar nacht...
Gaat ze ondergronds het donker in omdat het spel (of de aflevering)  begint? 8)

Datzelfde shot komt na laseropdracht ook weer voorbij, echter andersom afgespeelt van donker naar licht...
Komt ze na de mol laser opdracht weer naar boven boven in t licht?
Vervolgens beelden dat ze weer (vermomd als kandidaat) zit na te praten.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #693 Gepost op: 28-02-2020, 16:42:17 »
Tijdens de uitleg van de foto opdracht, beweegt Mil haar mond veel mee, soms lijkt t erop dat ze woorden eerder dan Rik "uitspreekt" ( let op bijv op t stukje voordat rik de zin met post its zegt)
Dit kan natuurlijk nog door montage komen...

Maar wat ze met haar mond doet nadat Rik de opdracht met Humburgers noemt...
  ::oink::
MOLBURGER?
 ::rofl::

Hahaha inderdaad, ze zegt het echt!!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #694 Gepost op: 28-02-2020, 17:00:10 »
Dit is nog steeds een vrij kleine tunnel, toch?  :)

Dat doet mij toch wel een klein beetje denken aan de Jan-tunnel.  ::rofl:: Ik heb gisteravond daar toevallig wat reacties teruggelezen.

"Jan kan nooit de mol zijn, te fanatiek..."
"Jan heeft echt wel geld binnen gehaald." (Wanneer precies?)
"Jan ligt goed in de groep."
"Jan doet teveel zijn best om echt de mol te kunnen zijn."
"Jan reageert zo natuurlijk tijdens de executies. Kan niet gespeeld zijn."
"Jan is hartstikke gezellig. Een toffe peer. Kan niet"
"Simone of Stine moet de mol wel zijn."

Als je 'Jan' in Miljuschka' vervangt en 'Simone of Stine' in 'Rob of Nathan', dan heb je gewoon dit seizoen.  ::oink::

« Laatst bewerkt op: 28-02-2020, 17:02:36 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #695 Gepost op: 28-02-2020, 17:34:07 »
Je kunt de seizoenen niet met elkaar vergelijken, ieder seizoen is steeds anders (andere opdrachten, andere kandidaten, andere mol).
Maar als je tot 2x toe een fout verbetert (1.3, 6.1) een onmogelijk gewaande opdracht vlekkeloos uitvoert (4.1) en je buitenspel laat zetten (4.2) - dingen die Jan nooit heeft gedaan - ben je geen mol. En dan heb ik het niet over 3.3 waar Miljuschka tevergeefs de groep wilde aanzetten om voor het theeservies te gaan (ik denk niet dat het de bedoeling van de mol is om €1200 extra in de pot te brengen).

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #696 Gepost op: 28-02-2020, 17:46:37 »
Alle kandidaten die nu nog over zijn, hebben in mijn ogen ook onmolse dingen gedaan. Het is maar net wat je als kijker belangrijk vindt en waar je op let.  :) Je doet als mol ook bepaalde dingen goed om verdenkingen weg te houden, lijkt mij.

Ik vind de lijst van Foxhunter behoorlijk compleet.

Bij 3.1 zegt Miljuschka zelfs iets van: "Sit down, relax and enjoy the ride" (tijdens de hoovercraft-opdracht)
Oftewel: weinig/niks gedaan om de opdracht te doen slagen.

Zou een kandidaat dit zomaar zeggen?  ::vergroot::

edit: Bij beltegoed vond ik haar reactie destijds ook wat vreemd inderdaad. Veel vertragen en 'o wat jammer': niet gehaald...' Maar dat zou ik terug moeten zien.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2020, 17:49:37 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #697 Gepost op: 28-02-2020, 18:26:17 »
En dan heb ik het niet over 3.3 waar Miljuschka tevergeefs de groep wilde aanzetten om voor het theeservies te gaan (ik denk niet dat het de bedoeling van de mol is om €1200 extra in de pot te brengen).
Dat deed ze ook niet. Ze probeerde stemmen te mobiliseren om voor het geld te gaan. Één van de redenen waarom zij de Mol is.
Daarnaast heeft ze eerst een discussie met Johan gevoerd om hem ervan te overtuigen dat het theepotje niet het juiste was. Dan rent ze achter hem aan in een poging hem af te remmen zodat hij net te laat het serviesstuk binnen brengt.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2020, 18:33:34 door MartinJ »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #698 Gepost op: 28-02-2020, 18:38:04 »
En het dansje....
Kandidaten waren al heel blij dat er iets in de pot zat.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #699 Gepost op: 28-02-2020, 18:43:54 »
Dit is nog steeds een vrij kleine tunnel, toch?  :)

Dat doet mij toch wel een klein beetje denken aan de Jan-tunnel.  ::rofl:: Ik heb gisteravond daar toevallig wat reacties teruggelezen.

"Jan kan nooit de mol zijn, te fanatiek..."
"Jan heeft echt wel geld binnen gehaald." (Wanneer precies?)
"Jan ligt goed in de groep."
"Jan doet teveel zijn best om echt de mol te kunnen zijn."
"Jan reageert zo natuurlijk tijdens de executies. Kan niet gespeeld zijn."
"Jan is hartstikke gezellig. Een toffe peer. Kan niet"
"Simone of Stine moet de mol wel zijn."

Als je 'Jan' in Miljuschka' vervangt en 'Simone of Stine' in 'Rob of Nathan', dan heb je gewoon dit seizoen.  ::oink::

Mwah. Dan vind ik Buddy veel eerder een Jan dan Miljuschka.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'