Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 117656 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #720 Gepost op: 29-02-2020, 19:09:10 »
Nou, ik kan me anders nog heel goed herinneren dat 2 seizoenen geleden vrijwel iedereen zwart-wit gestreepte kleding bij zich had, zelfs Art. Terwijl dat helemaal niet in de mode was. Dus het moest wel een hint zijn :). Er was toen ook een pianospeler mee, hè. Maar het was niets. Heeft gewoon op de paklijst gestaan waarschijnlijk. Zo'n paklijst kan kandidaat Mil ook best gekregen hebben. En zoals Tureluurs al zegt: 's ochtends even vragen wat je aan moet trekken die dag. Ik zie het wel gebeuren.
Dus in het verleden was er een opdracht dat iedereen zwart wit gestreepte kleding aan had. Wouw.
Ben toch zo benieuwd naar de rode jurk van Rob, de groene van Buddy etc. Een de wit-rode bij de tai Chi dames, Nathan heeft vast ook iets rood-wits bij zich.
Want dat is wat je zegt, ze hebben natuurlijk allemaal allerlei kleuren bij zich, kleding zegt niks over de mol.
Maar zoals Mil een enorme garderobe helemaal afgestemd op meerdere opdrachten dat is heel iets anders dan een collectief zwart wit streepje uit het verleden.
Deze kleding lijkt in de voorbereiding uitgezocht te zijn bij meerdere opdrachten. Nathan gaf al aan teveel winterkleding bij zich te hebben. Niet voorbereid dus. En die voorbereiding zegt wel iets over hoe je in het spel staat. Kleding is voor de mol score vanuit mijn oogpunt niet van belang.
Haar manipulatie van de andere kandidaten is voor mij al overtuigend genoeg. Het grootste gemak waarmee de rest op een zijspoor wordt gezet verraad ook de goede voorbereiding en vooral ook persoonlijke kwaliteiten die zij inbrengt.
Zwart witte streepjes.. ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 29-02-2020, 19:16:03 door foxhunter »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #721 Gepost op: 29-02-2020, 19:47:11 »
Vorig jaar waren veel zo niet alle opdracht titels een hint naar de Mol. Zou dat dit jaar ook weer het geval zijn?
Ik heb hier nog niet zo lang over nagedacht, maar toch al 3 (volgens mij nog niet eerder genoemde) hints gevonden. Er zijn vast al eerder opdracht titels gelinkt aan Miljuschka. Als ik wat meer tijd heb zal ik deze bij elkaar zoeken.

Aflevering 1 opdracht Wijsheid en geluk
Leonie, Jaike en Miljuschka waren de enige 3 kandidaten met een advies van Lao Tse over wijsheid. Bij de sleutels hadden Leonie en Jaike ook wijsheid. Miljuschka had geluk. Zij is dus de enige met wijsheid en geluk.

Aflevering 3 opdracht Lijn(ver)diensten
Deze vind ik wel leuk. Miljuscha verdient de kost met o.a. adviezen over lijnen. Zij heeft dus "lijnverdiensten".

Aflevering 7 opdracht Kleur rijk
Deze is niet te missen. Er was maar één kleur bij deze opdracht waarmee geld kon worden verdiend en waar je dus rijk mee kon worden: rood. Miljuschka was als enige kandidaat gekleed in deze kleur.


Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #722 Gepost op: 29-02-2020, 19:53:30 »
Very nice... ze is ook nieuwe gezicht van weightwatchers geloof ik idd
Mooi gevonden ::ok::

Offline Steen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #723 Gepost op: 29-02-2020, 21:44:14 »
De (Tour de France) gele outfit bij de fietsopdracht was wel weer opvallend. En ik snap ook prima dat ze niet de glazen brug op wilde: ze wilde geen doorzichtige kleding aan ;)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #724 Gepost op: 29-02-2020, 21:46:06 »
De (Tour de France) gele outfit bij de fietsopdracht was wel weer opvallend. En ik snap ook prima dat ze niet de glazen brug op wilde: ze wilde geen doorzichtige kleding aan ;)
Of ... :-X

Offline Mollenval

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #725 Gepost op: 29-02-2020, 22:09:09 »
Meest logische verklaring waarom nathan en buddy er niet uit zijn boven Leonie, is omdat de mol een vrouw is net als Leonie. Daardoor scoorde ze meer punten als Leonie. Kort samengevat. Moljuschka is de mol. Vergeet BUddy, Rob en Nathan als MOL.  ::ok::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #726 Gepost op: 29-02-2020, 22:12:48 »
Meest logische verklaring waarom nathan en buddy er niet uit zijn boven Leonie, is omdat de mol een vrouw is net als Leonie.
Omdat er een vraag in de test zit over het geslacht van de Mol? ???
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Mollenval

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #727 Gepost op: 29-02-2020, 22:14:32 »
die vraag zit er volgens mij standaard in. ze sliepen ook nog op dezelfde kamer. en er is vast nog wel meer te vinden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #728 Gepost op: 29-02-2020, 22:36:27 »
Doorgeven. Afl. 9. De mol geeft de opdracht "Doorgeven" door aan de kandidaten vanwege hoogtevrees.
Doorzien (de brug doorzien) was effe het probleem van de mol.
Doorgeven was het probleem van de kandidaten.
Doorzichtig verwijst dus naar de mol.

Dumoulin voor geel, helaas denk het niet; is meer zoiets als een wensmol.

« Laatst bewerkt op: 29-02-2020, 22:41:38 door foxhunter »

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #729 Gepost op: 29-02-2020, 22:44:43 »
DuMOLin  ;D

Offline Annini

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #730 Gepost op: 29-02-2020, 23:17:23 »
Meest logische verklaring waarom nathan en buddy er niet uit zijn boven Leonie, is omdat de mol een vrouw is net als Leonie. Daardoor scoorde ze meer punten als Leonie. Kort samengevat. Moljuschka is de mol. Vergeet BUddy, Rob en Nathan als
MOL.  ::ok::

Niet logisch toch want Leonie verdacht miljouchka. Dan zou ze er toch nog inzitten

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #731 Gepost op: 29-02-2020, 23:28:09 »


Aflevering 1 opdracht Wijsheid en geluk
Leonie, Jaike en Miljuschka waren de enige 3 kandidaten met een advies van Lao Tse over wijsheid. Bij de sleutels hadden Leonie en Jaike ook wijsheid. Miljuschka had geluk. Zij is dus de enige met wijsheid en geluk.


Rik zegt vandaag in intro @ 1.43u. het volgende;

"Zeker als er straks weer een belangrijke troef in het spel komt. Voor degene met de meeste wijsheid en geluk"

Troef is de groene vrijstelling, die gaat zoals we weten naar Miljushka.

Het kan op het spel staan (goede antwoorden weten en mazzel hebben met het draaien), of het slaat op eerdere uitspraken. Zoals hierboven.

*Diegene met de meeste wijsheid en geluk dus...*

Omnia vincit amor

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #732 Gepost op: 29-02-2020, 23:39:15 »

Heel simpel.
De kandidaten zitten allemaal op de juiste mol, ook Leonie, alleen heeft zij de test het slechtst gemaakt.

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #733 Gepost op: 29-02-2020, 23:46:25 »
Volgende week een aflevering met een opdracht waar het lijkt dat ze eten moeten verkopen (?). Wat zei Mil in het begin ook al weer? Iets met "Als het iets met eten te maken heeft, heb je mij te pakken" ofzo.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #734 Gepost op: 29-02-2020, 23:47:28 »
Citaat
Aflevering 7 opdracht Kleur rijk
Deze is niet te missen. Er was maar één kleur bij deze opdracht waarmee geld kon worden verdiend en waar je dus rijk mee kon worden: rood. Miljuschka was als enige kandidaat gekleed in deze kleur.

Nog eentje uit de vorige aflevering maar typisch eentje voor aflevering tien. Het enige dat je hoefde te doen was letter op ROOD.

De vrijstelling voor de Mol zou ik niet onredelijk vinden, al kan ik nog niet goed beoordelen hoe dit te sturen is. Het creëert in ieder geval een gelijk speelveld en we blijven in het ongewisse over haar schermen. De opdracht op de brug lijkt me dan een kwestie van oprecht hoogtevrees (ik heb het, ik zou het nooit doen) of van: ik gun de kandidaten de kans om er iets van te maken, maar maak het ze moeilijker door niet mee te doen. Niet sterk, maar Nathan deed dat in een eerdere aflevering eigenlijk twee keer.

Offline Annini

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #735 Gepost op: 29-02-2020, 23:50:24 »
Heel simpel.
De kandidaten zitten allemaal op de juiste mol, ook Leonie, alleen heeft zij de test het slechtst gemaakt.

Nee eh ze zeggen rob en buddy dat ze op Leonie zitten. Dus zaten ze zeker fout

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #736 Gepost op: 29-02-2020, 23:56:38 »
Het hangt er ook vanaf hoe Leonie gespreid heeft. Je kunt veel fouten maken met maar een half goede keuze.

Spreiden:

De Mol is een man.
De Mol is Mil.

Vol voor Leonie gaan:

De Mol is een vrouw.
De Mol is Leonie.

Simplistisch natuurlijk, maar evenveel goede antwoorden als Mil de Mol is.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #737 Gepost op: 1-03-2020, 00:02:41 »
De test bestaat wel uit veel meer vragen dan alleen het geslacht van de mol. Leonie zal vast veel overlap hebben gehad met de mol, maar dat kan ook op schoenmaat, kleur veters, avondeten, favoriete jaargetijde, groep bij een opdracht, slaaphouding en favoriete tandenborstelkleur zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #738 Gepost op: 1-03-2020, 00:03:30 »
Nee eh ze zeggen rob en buddy dat ze op Leonie zitten. Dus zaten ze zeker fout

Het hangt er ook vanaf hoe Leonie gespreid heeft. Je kunt veel fouten maken met maar een half goede keuze.

Spreiden:

De Mol is een man.
De Mol is Mil.

Vol voor Leonie gaan:

De Mol is een vrouw.
De Mol is Leonie.

Yep, Leonie wist van zichzelf dat ze niet de mol was, heeft alleen pech dat ze daardoor automatisch gespreid heeft op een mannelijke mol en zelf misschien nog wel meer eigenschappen deelde met mol Mil.

Wel zuur, want ze zat waarschijnlijk als enige deels op de juiste mol Mil.

Kan wel een handige tool voor de productie zijn, zorgen dat de kandidaat die de mol in het vizier krijgt, zelf overeenkomt met de mol, zodat spreiding exit betekend.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 00:23:00 door ErikY »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #739 Gepost op: 1-03-2020, 00:21:45 »
Bij aanvang brugopdracht zeggen:"Ik ben vandaag geen teamplayer", wetende dat de kans op slagen (beloning 2000 euro) hierdoor zeer minimaal wordt. En ze dragen haar bijna letterlijk en figuurlijk op handen weer naar de kant. Arme Mol. Ik bedoel Mil. Medelijden. Missie geslaagd.

*Mischien niet de meest fanatieke -of gewenste- molactie (aldus Thomas in Moltalk) maar wel eentje die -blijkbaar- werkt*
Omnia vincit amor