Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 117642 keer)

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #740 Gepost op: 1-03-2020, 07:36:23 »
Ben toch zo benieuwd naar de rode jurk van Rob, de groene van Buddy etc.

En bedankt, foxhunter!
Dat beeld krijg ik nu never nooit niet meer van m'n netvlies af.  ::rofl::

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #741 Gepost op: 1-03-2020, 09:07:14 »
"Hey Mil, morgen wordt het 40 graden en jullie hebben een opdracht met fietsen.
Okay, dan trek ik iets aan met de kleur geel.
Past bij de zon hahaha en natuurlijk bij fietsen, de Tour de France hahaha"

Sanne Wallis de Vries was ook steeds gekleed in stijl met de opdracht die kwam. Maar dat bleek toeval.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #742 Gepost op: 1-03-2020, 14:08:04 »
Mijn theorie is altijd dat de Mol elke opdracht meedoet, dus hier kan ik Mil nog eens extra afstrepen doordat ze niet meedoet aan de derde opdracht.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #743 Gepost op: 1-03-2020, 14:30:12 »
Mijn theorie is altijd dat de Mol elke opdracht meedoet, dus hier kan ik Mil nog eens extra afstrepen doordat ze niet meedoet aan de derde opdracht.
Daarnaast was ze bij de eerste opdracht lichamelijk wel aanwezig maar deed ze eigenlijk niks...
Ich bin ein Bärliner!

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #744 Gepost op: 1-03-2020, 15:00:55 »
Ik ga steeds meer richting de Mil tunnel.
Opdracht 1 - verkeerde route doorgeven en onduidelijk zijn over straten
Opdracht 3 - doorzichtig, Rick zegt dat de mol bij deze opdracht wel eens zijn ware aard laat zien. Is die ware aard haar hoogtevrees? Slaat de afleveringstitel Doorgeven dan op Mil die een opdracht doorgeeft aan de kandidaten.

Ook weer een eet moment in beeld met Mil die eten besteld en volgende week een opdracht waarbij er gekookt moet worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #745 Gepost op: 1-03-2020, 17:25:11 »
Daarnaast was ze bij de eerste opdracht lichamelijk wel aanwezig maar deed ze eigenlijk niks...
Mwah daar vond ik haar nog best wel mollen hoor ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #746 Gepost op: 1-03-2020, 17:28:59 »
Mwah daar vond ik haar nog best wel mollen hoor ::vergroot::

Als het aan Mil had gelegen, was Buddy nu nóg aan het rondfietsen.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #747 Gepost op: 2-03-2020, 09:53:05 »
Deze tunnel begint ernstige constructie problemen te vertonen.
Het ligt er allemaal zo dik bovenop dat Mil Buddy de verkeerde kant op wijst bij de fiets opdracht.
Maar ik zie dat niet fout gaan door Mil. Het is Buddy die loopt te klooien. Buddy in het Roze !
En daarna vraagt hij weer de weg en tot slot wijst hij openlijk Mil aan als degene die de verkeerde aanwijzingen gaf.
Mol met alle kleding food manipulatie en natuurlijk moet ze in de serie zitten tot en met Mollands Koken (zou je denken). Ik probeerde de tunnel nog af te schermen door Newbie2 te negeren met zijn zwart witte streepjes. Maar misschien is Mil wel totally fucked, zoals ze zelf zei als Buddy de mol blijkt te zijn. Nathan en Rob zie ik nog steeds niet de mol zijn, maar Buddy is zo lekker uit de wind gehouden door Mil.

Buddy die de sleutel verkeerd terug hing bij de parkeeropdracht en Mil die onbekend is met het spel, die een mol actie zag en hem benoemde als nep mollen. Alle verdenkingen per ongeluk naar Buddy.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2020, 09:55:13 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #748 Gepost op: 2-03-2020, 10:39:14 »
Ik probeerde de tunnel nog af te schermen door Newbie2 te negeren met zijn zwart witte streepjes.
Laat je vooral niet door mij een tunnel uit jagen hè, dat is heel gevaarlijk! ::rofl::
Ik wilde alleen een kanttekening plaatsen bij die kledinghint, dat het ook niets kan betekenen. Maar dat is niet zeker, misschien betekent het wel iets. Sterker nog: nu Leonie is afgevallen ga ik eerst nog maar eens Mil heroverwegen. Voor mij is het nu de veilig lijkende keuze Rob of de meer riskante keuze Mil. Als ik voor Mil zou gaan houd ik meer vraagtekens over, maar die houd ik toch altijd wel, ook bij Rob. Ik heb al een lijstje klaar liggen waarom ik eventueel wel voor haar zou gaan, maar ik moet eerst de aflevering nog maar eens terugkijken.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #749 Gepost op: 2-03-2020, 11:50:35 »
Laat je vooral niet door mij een tunnel uit jagen hè, dat is heel gevaarlijk! ::rofl::
Ik wilde alleen een kanttekening plaatsen bij die kleding hint, dat het ook niets kan betekenen. Maar dat is niet zeker, misschien betekent het wel iets. Sterker nog: nu Leonie is afgevallen ga ik eerst nog maar eens Mil heroverwegen. Voor mij is het nu de veilig lijkende keuze Rob of de meer riskante keuze Mil. Als ik voor Mil zou gaan houd ik meer vraagtekens over, maar die houd ik toch altijd wel, ook bij Rob. Ik heb al een lijstje klaar liggen waarom ik eventueel wel voor haar zou gaan, maar ik moet eerst de aflevering nog maar eens terugkijken.
Je kwam met een argument en dat kapte ik af. Maar ik ben serieus Buddy aan het overwegen als mol. En Rob heeft lopen afstrepen. Hij heeft met iedereen bond-jes gehad behalve met?

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #750 Gepost op: 2-03-2020, 11:57:48 »
Je kwam met een argument en dat kapte ik af. Maar ik ben serieus Buddy aan het overwegen als mol. En Rob heeft lopen afstrepen. Hij heeft met iedereen bond-jes gehad behalve met?

Ik zit op rob maar overweeg ook Buddy hoor.

Toen Jan de mol was en in de aflevering over KIEV begon dacht ik HA dat is te toevallig, jij bent het. Maar dat zakte bij iedereen af. Ook bij mij.

In aflevering 1 bij Buddy met die sleutel precies hetzelfde gevoel.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #751 Gepost op: 2-03-2020, 16:29:01 »
Miljuschka: Jongens, denk uh.. hoe heet die fietser ook alweer?

Iedereen in koor: Dumoulin  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2020, 16:49:08 door Moldo »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #752 Gepost op: 2-03-2020, 16:37:41 »
Wim van Est: "Zeventig meter viel ik diep, mijn hart stond stil, maar mijn Pontiac liep."

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #753 Gepost op: 2-03-2020, 18:13:33 »
Ondanks dat Mil niet mijn Mol is, viel me dit toch op (speciaal voor de Mil-verdenkers :D):

In afl 1 draagt Mil een shirt met 1976 erop, en toevallig is de eerste opdracht ook met sleutels met jaartallen.
Bij de opdracht met het groene servies draagt Mil ook groene kleding.
Bij de opdracht met de waaiers dragen die vrouwtjes witte pyjama's en zwaaien ze met een rode waaier, Mil draagt ook wit met rood.
Bij de opdracht met de rode autootjes is ze in het rood gekleed.
Bij de opdracht met lasergamen tegen de Mol is ze in camouflage gekleed (groenig).
Bij de fietsopdracht heeft ze een gele trui aan.

Past wel erg goed bij de opdrachten zeg. :)

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #754 Gepost op: 2-03-2020, 20:22:41 »
Ik ben er langzamerhand toch bang voor dat ze mol is. Ze past te goed bij de presentatie van de afgelopen mollen, waar molacties nauwelijk in beeld kwamen en waar de mol wel eens onnodig geld pakten. Ergens zou ik wel jammer en vooral gekvinden als ze de  mol is, aangezien ze bijvoorbeeld geld pakt bij de mastermind opdracht waar de kandidaten geen reet van snappen, en tijdens veel opdrachten onnodig (als mol zijnde) dingen "goed doet". Daarom heb ik toch liever Rob of Nathan als mol, dan heb je temminste dingen gezien waar bij je denkt "mhmm, dat heb ik gemist" in plaats van weer een mol die in de montage buitenspel gezet wordt. Maar ik begin er langzaam aan toch voor te vrezen...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #755 Gepost op: 2-03-2020, 22:35:00 »
Maar ik ben serieus Buddy aan het overwegen als mol.

Wat? Volgens mij heb je hoogstpersoonlijk deze tunnel gemetseld.  ::rofl::

Maar ik begrijp het denk ik wel. Buddy is echt zo'n kandidaat waarvan je verwacht dat hij er op ieder moment uit kan liggen (voor mij dan). Dus dat hij nu  in afl. 9 zit, is op zijn minst verdacht.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #756 Gepost op: 2-03-2020, 23:45:13 »
Wat vinden jullie van de promo van de volgende aflevering, met de Oud Mollandse gerechten ...maar vooral met Nathan en Rob die met de mol bellen (of net doen alsof)? Je hoort de vervormde stem van de mol even ...lijkt me Mil.

interessanter vind ik de toon die Nathan daar gebruikt. Lijkt me niet dat ie zo tegen Rob of Buddy zou praten.



^ promo iets na 1 uur in de video

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #757 Gepost op: 3-03-2020, 00:27:55 »
Tegen zichzelf  ;)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #758 Gepost op: 3-03-2020, 02:36:17 »
Ik ben er langzamerhand toch bang voor dat ze mol is. Ze past te goed bij de presentatie van de afgelopen mollen, waar molacties nauwelijk in beeld kwamen en waar de mol wel eens onnodig geld pakten. Ergens zou ik wel jammer en vooral gekvinden als ze de  mol is, aangezien ze bijvoorbeeld geld pakt bij de mastermind opdracht waar de kandidaten geen reet van snappen, en tijdens veel opdrachten onnodig (als mol zijnde) dingen "goed doet". Daarom heb ik toch liever Rob of Nathan als mol, dan heb je temminste dingen gezien waar bij je denkt "mhmm, dat heb ik gemist" in plaats van weer een mol die in de montage buitenspel gezet wordt. Maar ik begin er langzaam aan toch voor te vrezen...
Ik ben Mil ook steeds meer gaan afschrijven vanwege het (ogenschijnlijke) gebrek aan molacties sinds afl. 3, en het onnodig geld in de pot brengen, met als grootste struikelblok inderdaad Vak Werk. Plus dat er in haar bijzijn 600 euro werd gevonden door Buddy, en haar laconieke reactie daarop. Maar die scene kan heel goed een retake zijn geweest, daar lijkt het wel een beetje op. En dan weten we niet hoe het hier precies gegaan is en wat haar primaire reactie was.

Daar staat tegenover (o.a.):
 
De 5 kokertjes zand die ze pakt tijdens Alles Kenners. Molser kan bijna niet. Ze had (m.i. dan) ook een heel gunstige molpositie in die opdracht. Mil is na het afvallen van Leonie nu de enige overgeblevene die we zien filosoferen over de betekenis van de namen op de enveloppen. En wat is er nou leuker dan dat de molloten door de Mol zelf in het zonnetje worden gezet? Daar komt nog eens bij dat we in afl. 8 terloops van haar te horen krijgen dat de Heinz envelop plusgeld bevatte, en de Rat envelop mingeld. Dat is niet wat op het forum als meest waarschijnlijk werd gezien, en ook dat geeft weer te denken.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2020, 04:52:11 door Newbie2 »

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #759 Gepost op: 3-03-2020, 05:50:22 »
met als grootste struikelblok inderdaad VakWerk

Voor mij is vakwerk net die proef waar alles richting Mil wijst. Ze zorgt ervoor dat de kandidaten halfweg de proef genoegen nemen met een lager bedrag door met haar dubbele wissel en een eerdere wissel te beletten dat de oplossing dichterbij komt. En toch onverdacht blijven door met 500 euro niet zelf te cashen. Veel molser kan het niet.
We weten uit de podcast van Rik dat de mol hier met succes gemold heeft. Ik zou niet weten wie anders dan Mil dit dan zou zijn.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2020, 05:52:32 door Molekule »