Claes neemt Rob alles uit handen. Die heeft ogenschijnlijk ook alles verkeerd gedaan. Verkeerde kabel, niet goed aangedraaid. Wil werk doen dat al gedaan is. Claes pakt hem gewoon de draad af. Het is goed zo, lijkt hij te zeggen, ik doe het zelf wel.
Mil gaat Leonie uitleggen hoe die het moet doen. Denk hierom, denk daarom. En loopt dan weg. Ze kijkt over de rand naar beneden en komt tot de conclusie dat de draden aan elkaar moeten en iemand omhoog moet rennen. Mil wijst waar ze heen moeten, Nathan begint te lopen, Mil staat te knoeien met een draad en de a-technische Leonie blijft bij het kastje. Ik zie nergens, dat het goed gaat met de blauwe draad. Moest op positie zes? Ik zie denk ik, dat het daar al mis is. En ach gosh, nu heeft Mil de draad ook nog verstrikt, terwijl er toch eerst keurige bundeltjes lagen.
Nathan vindt de aansluiting aan de andere kant van de dam, terwijl hij alleen is. Leonie haalt Nathan. Het lampje op het kastje brandt niet. Mil wijst op een losse groene draad. Zijn hier drie mensen zo gefixeerd op het kastje, dat ze niet zien dat er een stekker los is?