Haha, ja lawliet moet van mij niet perse, ik wou gewoon eens kijken of we het ook eens met weinig woorden konden. En sowieso gaat er in elk topic iemand de eerste zijn om iemand naar voren te schuiven. Straks zegt niemand meer iets... Wat op zich wel een zegen zou zijn.
Maar ja, meerderheid is Nederlands, dus de vergadercultuur zal ook deze dag weer het hele topic volspammen.
Willen jullie ook andere keuzes? Ik heb er nog wel, al wordt er toch amper naar me geluisterd:
Zoals al vaker gezegd, blijft molduck door mijn hoofd spoken. Al is dat vooral vanwege die hey mamma en haar mysterieusiteit. Hoewel het niet mee stemmen misschien niet perse verdacht is om overvaller te zijn.
Daarnaast ook slightly verdacht: DC en brtdm. Komen altijd wel met heel uitgewerkte zaken, maar is dat misschien een dekmantel?
En die hint naar Sander ivm songfestival past ook wel net iets te toevallig goed. Voor de rest weten we alleen zo weinig over hem wegens afwezigheid.
Wil je zo graag een dode ziener dan?
Haha, vond het ook al een opvallende vraag!
Is dit een verspreking? Ik dacht eerst niet perse, maar dan staat ie bij een drietal verdachten bij DC en twijfel ik weer.
Zo genoeg stof om weer tien pagina's te vullen. Sowieso wordt er ook wel opgeroepen van 'ik wil wel eens meer horen dan de vaste namen' maar a) die mensen zeggen zelf niks en b) als je dan wel iets zegt is het weer meteen verdacht. De kans is statistisch gezien nog altijd groter dat je een gegijzelde noemt en dan word je zelf weer weggestemd...