Ik denk nu dat hij zelf overvaller is die een soort offer wou brengen. Z'n post zou sowieso er uitgelicht worden als hij uit 't spel zou liggen. Dan zouden wij denken dat de groene namen overvallers zijn, en dat zou ons vele dagen gekost hebben om te ontdekken dat ze wél gegijzelden zijn. Ik denk dat hij die dag een zaadje plantje die ons later opgebroken had kunnen hebben. Het plan viel deels in duigen omdat diezelfde dag de echte ziener zich openbaarde en een aantal van de groene namen als gegijzelde identificeerde.
-----
Ik denk dat we hier twee overvallers bezig zien. Door elkaar zo aan te vallen gaan we denken - bij de exit van één van de twee - dat de andere wel 'goed' moet zijn.
Ik denk dat de overvallers aan 't vooruit plannen zijn om uiteindelijk te winnen, en te zorgen dat elk offer die ze wellicht moeten brengen gunstig kan worden geframed voor de nog levende overvallers.
Ik wil hier eigenlijk niet meer op reageren, want volgens mij ben je echt een beetje te klunzig om uit je tunnelvisie te stappen. Alles wat je zegt is een verbuiging van de feitelijke realiteit. "Ik denk dat...", "Het zou kunnen dat...". Ik heb nota bene Tim proberen te redden van de lynch. En nog denk je dat het allemaal good will kweken is.
En dat 'geruzie', was gewoon een discussie daadwerkelijk ergens op gebaseerd. En weer kom je met rare accusaties dat het wel eens een plan zou kunnen zijn om ons zo ogenschijnlijk niet met elkaar te associëren als wolf. Opnieuw, alleen meer theorieën vanuit een tunnel, die helemaal nergens gegrond zijn.
Het is dat het zo mega raar is wat je allemaal typt en dat ik denk dat de wolven, nu de chaos van de eerste week wat gekalmeerd is, meer tactvol hun berichten en beschuldigingen doordenken, dat ik jou niet verdenk. Maar boy, wat een hoop
onzin komt er bij jou uit.