Ik wil even terug naar de stemming waarin ik 4 stemmen kreeg en Swifty eruit ging..
7 stemmen: Swifty
4 stemmen: MV, Molduck
3 stemmen: witte, Lucy
Op Mij stemden: Lucy, Miek, Hautoa en D*N (2 gegijzelden, 2 onbekenden)
Op Molduck stemden: Tim, Nieky, Robbie en Lawliet (2 gegijzelden, 1 overvaller en 1 onbekende)
Op Swifty stemden louter gegijzelden en MrChippie (die ook gegijzelde is).
Op Witte stemden louter gegijzelden
Op Lucy stemde belg, ik en Frank (2 onbekenden, want ook ik kan overvaller/wolf zijn en 1 gegijzelde)
De overvallers hebben hier dus duidelijk de route van verdeel en heers gespeeld.
Hetzelfde geldt voor de stemming waarin LDH eruit ging... 12 stemmen op LDH en alleen maar gegijzelden die daarop stemden..
Ook hier zijn ze niet met de meerderheid meegegaan. Daar moet toch iets uit te halen zijn over wie die 4 zijn?
Verder valt het stemgedrag van Miek me op... zij verweet mij random stemmen uit te brengen, maar dit is ook nogal opmerkelijk:
Miek --> Ennasil (massa exit Molduck) Ennasil (3e met 5 stemmen, 3 daarvan waren van gegijzelden en Lawliet en Miek weten we niet wat ze zijn)
Miek --> Mrchippie (massa exit LDH) Mrchippie kreeg hier 2 stemmen (van Hautoa en Miek, verder geen reden toe op te stemmen)
Miek --> Jacco (massa exit Lucy) / Lawliet had toen 8 stemmen stemde ze ook niet op, Jacco kreeg maar 2 stemmen (waaronder ook 1 van Linus...
)
Miek --> MV (massa exit Swifty), ik kreeg 4 stemmen, waarvan 2 van gegijzelden en 2 van mensen van wie we niet weten wat ze zijn.
Chippie, jij bent de enige die ik nog vertrouw. Ik ga hier nog even mee verder. Hoe denk jij erover?