Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Dat had ik met Black en Yellow,maar ik dacht nog: "waar is red dan?"
Hahaha ik dacht al deze gaan zo flauw zijn . Maar de overvallers in de tekst, 1999 en plaats overvallers hints vind ik eigenlijk best goed en leuk .Paar andere iets te vergezocht en de TO hint is stom Oh en die kleine naar B&W van wolven huilen is een beetje raar want ze waren overvallers, geen wolven .
Also vraagje, in de spelregels stond dat er ook hints zouden zijn naar andere rollen?
Het grappige was dat ik op een bepaald moment erachter kwam dat alle verhalen met een T begonnen (de O had ik niet eens gezien ). Dat was vlak voor het einde van dag 6 geloof ik. Ik dacht dat het wel een hint naar Daisy móést zijn, want Daisy was speler nummer 20. We zijn niet meteen geswitcht, ik weet niet zo goed meer waarom.
‘Swifty en Daisy kunnen jullie het slachtoffer naar buiten dragen? Ik zie dat jullie zich nog wat op de achtergrond gehouden hebben, nu mogen jullie als eerste zonlicht binnenlaten! In het archief vinden jullie een karretje. Laad het slachtoffer in de kar en duw de kar daarna het gebouw uit. Mrchipie, Hautoa en B&W, jullie geven dekking’.
Daisy zag het allemaal gebeuren en kwam in opstand voor Kaaasje en Miek1999.
Ik verwacht dat er wel iets is met de inschrijflijst, aangezien die lijst vandaag herhaald wordt, inclusief de nummertjes voor onze namen. En simpelweg de namen en de nummers van afgevallenen eruit verwijderd.Ik vind de theorie van Kaasje dus aannemelijk maar mogelijk zit er toch iets anders achter.
Op dag 2 kwam een eerste (lichte) verwijzing:
Wel jammer dat de Manchester United hint geen officiële hint naar Belg is
Zijn er nog Belgen in het spel?
Waarom Manchester United > belg?
Volgens mij waren we geswitched omdat Daisy out of the blue zei dat Miek en ik gekilled moesten worden. Toen dachten we eerst oh my god ze is de ziener we moeten haar killen! Daarna dachten we “of valt dat te hard op als ze ons net genoemd heeft?” En toen postte Daisy dat ze het echt zomaar postte en hebben we haar voorlopig niet gedaan omdat anders iedereen haar laatste bericht zou teruglezen waar duidelijk in stond dat ze Miek en mij genoemd had en wij dan topverdachten zouden zijn.Ik ben toen ook eventjes meegegaan van “ooooh ok ik dacht al waarom noemt Daisy mij nu ineens, ahahaha ”
The red devils (bijnaam Man United). Rode duivels... Belg... Ja dat zei jij nog toch? (was jij toch?). In ieder geval iemand
Als jullie toen Daisy gekilled hadden had dat de gegijzelden uiteindelijk wel wat geholpen, ook al gokte Daisy maar wat
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
879 gasten en 18 vaste bezoekers
RealityTV vandaag