Nathan Rutjes was dit jaar nog, toch een oud-topvoetballer
Of telt hij niet?
Hij is wel echt een persoonlijkheid, en dat helpt. Taeke kan ik me niet heel veel van herinneren omdat hij niet zo opviel? Fanatiek vooral? En dan daarna verder met Airen...
Edit: Was te traag
Dus als het dan een topsporter is, dan wel het liefste iemand met een sterk karakter. Moet haast wel dat ze vooral zeer actief en fanatiek zijn. 'Probleem' is denk ik dat ik ze dan doorgaans meteen als zeer onverdacht bestempel omdat ik er niet snel een Mol in zie.
Dennis van der Geest zou dan misschien een uitzondering zijn, maar die heeft dan ook o.a. een tv-carrière opgebouwd. Oud-schaatsers als Mark Tuitert, Erben Wennemars, Rintje Ritsma zou ook allemaal kunnen maar zie er niet snel Mol-materiaal in. Bij veel denk ik dan toch eerder aan bijv. een Expeditie Robinson. Remy Bonjasky ook al eens in ER. Thomas Dekker doet ook wel media-dingetjes, heeft bewezen te kunnen liegen (
), al is dat nou ook niet meteen een spetterende persoonlijkheid. Dus ik weet het nog niet zo goed... Er zijn veel sporten, dus grote pool om uit te putten en meestal heb je in ieder geval een fitte en fanatieke kandidaat te pakken. Demy de Zeeuw, oud-voetballer en ook succesvol ondernemer?