Had je dan niet net zo goed blanco kunnen stemmen?
Ik wist niet dat blanco stemmen een optie was. Oké ik kon gewoon geen stem insturen, maar als je 2 keer niet stemt, dan ben je dood.
Dus deed ik het alternatief voor blanco stemmen: stemmen op iemand die waarschijnlijk weinig tot geen stemmen zou krijgen.
Mij is ook nog niets opgevallen, behalve:
- Dat er gepost wordt dat Focus iets gepost heeft en het later verwijderd was, maar niet gezegd wordt wát Focus dan gepost had (of was het iets per ongeluks dat het spel kan verpesten als het bekend gemaakt wordt?)
- Daisy die er op wijst dat ik de enige van deze groep ben die op die foto stond en mij daar eventueel mee verdacht wil maken?
Wat betreft die Geest: ik had wat voorstellen gedaan aan Vermoljoen van mogelijke rollen. De Geest is een bestaande rol in het spel dat ik heb (niet Wakkerdam, maar Weerwolven & Waaghalzen). Alleen kan je in een real life spel niet even een lijstje maken en zeggen hij is A zij is B, dus ik denk dat die vlieger niet op gaat. En sowieso refereer je dan rechtstreeks aan namen. Ik vrees dat het inderdaad via vage Stine hints moet gaan en we pas na 5 nachten ofzo een woord kunnen maken en daar dan iets rond kunnen verzinnen.
Desalniettemin zijn Brent's pogingen wel goede tactieken om die hackers te exposen, dus ik heb al wel vertrouwen in onze burgemeester/aanspreekpunt.