Dan blijven we met zoveel mogelijk in het spel en kunnen we nog een klein beetje tijd winnen.
Maar als burger/forumlid wil je toch sowieso wel iemand eruit stemmen? Het is de enige kans die we hebben. Tijdens de nacht gaat er sowieso iemand van ons aan. We moeten de weinige kansen die we hebben om hackers weg te werken wel aanpakken.
Ik ben om het spel leuk te houden ook geneigd om eerder op een niet-actieveling te stemmen, maar als burger/forumlid is dat natuurlijk niet echt een gefundeerde reden. Plus kan iemand net deze dag iets anders te doen hebben. Als je in dit spel eens één dag geen tijd hebt, ben je al een hele "aflevering" afwezig terwijl die persoon anders wel gewoon actief is ofzo.
Dus ik twijfel nog. Waarschijnlijk stem ik alsnog gewoon een minder actieve.
Oh en als je me ronde 6 sowieso toch weg gaat stemmen, dan kan je dat net zo goed nu ook al doen, dan hoef je niet tot dan af te wachten of ik wel te vertrouwen ben of niet.
Dit forumspel vind ik best confronterend, omdat ik me er nu bewust van ben dat ik niet meer hoor tot de mensen die op elke pagina wel een aantal berichten heeft staan.
Mijn voorstel is om niet te veel te richten op de aanwijzingen die Vermoljoen mogelijk in de verhalen verwerkt. Tot nu toe vind ik dat die knul goed organiseert en de verhalen zijn een leuke toevoeging, maar de verborgen aanwijzingen hadden van mij niet gehoeven. Natuurlijk leuk voor de mensen die het wél leuk vinden...
Oh en Tim is toch vrijgesproken nu he? Anders zou de meest voor de hand liggende letter een V zijn.