Na een heerlijke dag op het strand, ondanks ongelofelijk verbrand te zijn en bijna oververhit te raken, ben ik enerzijds erg blij dat Daisy (die schijnbaar altijd leuke rollen krijgt in Weerwolven
eerst ziener en nu hacker) meegenomen is naar de kelder door Ricardo, en anderzijds verdrietig dat we onze cupido (ik mag hopen dat je een gay couple gecreeërd hebt, Dennis!), onze administrator Ricardo (hoewel ik op je stemde - die stem op jezelf vind ik nog steeds verdacht) en ons altijd slimme forumlid belg te moeten missen.
En, ik snap dat ik er nu enorm verdacht uit zie. Want ik stemde altijd met de meerderheid, zoals Swifty al aangaf, en ik weet niet of het al was opgevallen, maar ik keek net even in het overzicht van Brtdm naar wat Daisy stemde en ik stemde - op de burgemeesterstemming na - altijd hetzelfde als haar
Dat eerste argument vind ik zelf niet gelijk sterk, omdat ik in het vorige potje weerwolven ook vrijwel altijd met de meerderheid mee stemde, en toen was ik de dokter/heks
en daarnaast stem ik altijd met de meerderheid ja, maar ben ik wel vaak degene, in zowel het vorige spel als in dit spel, die, zoals Aurynn zo mooi zei, extra olie op het vuur gooit. Ik volg de menigte vaak niet, ik creeër het meestal, ookal heb ik op één keer na tot nu toe altijd fout gezeten. Dus luister maar niet meer naar mij
Dat ik hetzelfde als Daisy stemde verbaast mij ook en is denk ik puur toeval, maar wat me wel op valt in haar posts is dat ze zich altijd vrij laat aansloot bij de ideeën van mij en anderen om een bepaald persoon te targetten.Typisch wolfsgedrag, dus ik denk dat we ons daar vooral op moeten gaan focussen. We hebben nu de touwtjes in handen, we kunnen nu echt zorgen dat we gaan winnen heb ik het idee.
Morgenochtend lees ik even alles rustig bij uit het topic van dag 3 - dat heb ik nog niet gedaan, heb alleen nog dag 4 gelezen - en update ik het overzicht dat ik aan het begin van die dag heb gemaakt.
Welterusten allemaal!