Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
PS: Lodewijk en Focus weten toch dat Chardo hen ingeschreven heeft he? Niet dat ze straks verbaasd zijn als ze een rol en artefact krijgen en zeggen en eigenlijk niet mee wilden doen
Het ging inderdaad niet meer in volle vaart, dus ik heb de rollen en artefacten gisteren al verdeeld (vooral ook omdat ik morgen een weekend weg ben... net als het gaat beginnen.Maar ik neem m'n laptop mee, dus als er toch nog last minute mensen inschrijven, loot ik gewoon alles opnieuw.
Neenee, het start 11 juli dus dan stuur ik het. Want anders als er nog iemand joint is die sowieso een gewone burger. Dus ik ga opnieuw loten als er nog iemand mee doet.
1. Mitchkox2. TimvDons3. Lucy4. Ricardo5. Convans6. Kaaasje7. Chardo8. Brent9. Focus10. Lödewijk11. Nieky12. mrchipie13. belg14. michael9015. Sanmol16. Daisy17. SpacyColours18. DRenziboy19. Swifty20. de_witte
Maar The Kraken vermoord enkel als ie een muiter aanduidt. Als ie een andere rol kiest gaat die rol niet dood. Pas als alle muiters dood zijn, vermoord ie ook andere rollen.En leuk de_witte!
Het staat in de uitleg toch quasi exact hetzelfde?
aanloggen
Vlaams. Het is gewoon een smoes om constant contaminatiefouten te mogen maken.
Een volledig overzicht van de artefacten kan je HIER vinden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
970 gasten en 4 vaste bezoekers
RealityTV vandaag