Ik gooi mijn artefact er maar in dan aangezien ik het niemand anders al zie doen
Staat genoteerd!
En hoe ie werkt:
In het echt zou er 's nachts iemand aangeduid worden, maar overdag gezegd worden tegen die persoon dat ie deze keer niet mee mag stemmen (weet eigenlijk ook niet waarom het 's nachts moet). Dus je mag het gewoon openbaar posten. Zet het misschien in bold, dat het me zeker opvalt.
Ik denk ook dat de meesten het niet hebben meegekregen, gewoon na de rolverdeling hier even hebben gekeken en verder niet meer, en dus niet wisten dat ze moesten stemmen.
Wat op zich voor mij deze mensen wel in de groep 'betrouwbaar' plaatst, want ze hebben blijkbaar ook niet hoeven overleggen als weerwolven. Al is dat wel een heel snelle conclusie.
Edit: even de tijden nagezocht. Om half vijf werd dag 0 geopend, en in die OP stond alleen iets over de mensen met speciale acties. Om half twaalf gisteravond werd eigenlijk pas echt duidelijk dat we toch een burgemeester moesten kiezen. Als je gisteren op tijd ging slapen en vandaag een drukke dag had, kun je dat dus makkelijk helemaal gemist hebben.
Klopt, omdat ik zelf ook op weekendje was, moest ik het snel tussendoor doen en was ik het hele burgemeesterschap vergeten en verliep de start een beetje rommelig.
Ik ga het wel gewoon mee laten tellen als 1 keer niet gestemd, want dat zijn gewoon de regels. Maar je ligt er pas uit als je 3 keer niet gestemd hebt. Dus dat zou willen zeggen dat die persoon de volgende 2 dagen ook niet stemt en dat zal waarschijnlijk niet gebeuren met alle zes