Ik zou graag willen weten waarom Chardo op Nieky stemde. Chardo is niet het type voor een random.org-stem, maar ik kan niet meteen iets bedenken dat er toen op wees dat Nieky een muiter is.
Dat klopt. Ik stem altijd met een reden.
Ik denk altijd dat de kans om twee keer achter elkaar wolf te zijn klein is. Dus ieder die dat het vorige potje was, die laat ik voor nu even vrij. En uiteraard stem ik ook niet op mijn Team Aqua kameraden.
Maar dan waren er een paar van die deelnemers die moesten benadrukken hoe blij ze waren met de faalactie van de wolven. Dat komt op mij zo nep over. Zeker als er een lange tijd overheen gaat. Kijk al die eerste berichten van mrchipie, Sanmol, de_witte, dat zie ik dan maar in de korte tijd tussen nieuws en hun bericht aan voor oprecht. Maar zo'n laat bericht als dat van Nieky met "Ideaal begin!", dat voelt alsof die eerst met zijn wolvenbroeders in een chat heeft lopen vloeken, bij wijze van spreken, en daarna pas wat openbaar wilde plaatsen. Dat werkt als een rode lap op een stier bij mij. Dus ik dacht dat het wel eens interessant kon worden om te zien wat er van zo'n stem op Nieky teweeggebracht zou worden.