Eigenlijk had ik Jeroen een beetje afgestreept vroeg om meerdere redenen.
De verspreking op de radio (althans, zo leek het, mits gespeeld achteraf zou het dat juist geniaal maken). De ''vakantietweet'' die ook gespeeld kan zijn. Luister soms de TrustNobody podcast en hoorde daar langskomen dat ze vlak voor de kandidaten bekend waren en de opnames al geweest waren (correct me if im wrong) hem interviewde (ik geloof over/nav 20 jaar WIDM) en hij toen al keihard stond te liegen tegen hen, vaag verhaal, maar zoiets was het, weet het niet precies meer (logisch, hij mocht nog niks zeggen). Dus wat dat betreft zou die verspreking en tweet ook wel in dat straatje passen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik toen bekend werd wie de kandidaten waren hem er een beetje buiten vond vallen. Had zelf liever iemand van 2005/2009/2010 gehad omdat ik het wat te veel mensen van nog wat nieuwere seizoenen vond en bij bijvoorbeeld Ron en Nikkie kon ik er nog wel inkomen door de manier waarop uitgeschakeld. Voor veel viel wel wat te zeggen en/of vielen wel op in hun seizoen om diverse redenen, voor mij had Jeroen dat niet. Best dom dat ik hem daarom al meteen soort van weg had gestreept want dat heeft natuurlijk niks met Wie is de Mol en het vinden van de Mol te maken maar puur met persoonlijke smaak, interpretatie etc. Overigens voor ik hier door het slijk gehaald word, ik bedoel dit niet als sneer naar Jeroen toe, dit is puur hoe ik het beleef. Volgens mij is het een enorm toffe en lieve man. Mits hij de Mol is is hij in ieder geval goed lang onder de radar gebleven, zeker bij mij door een domme fout van mij om hem zo snel af te schrijven.