Jeroen doet mij erg denken aan Thomas. Zeer onopvallend en je bent geneigd om zo'n iemand niet mee te nemen.
Ik zit veel te diep in deze tunnel, maar moet eigenlijk de mensen ook wel gelijk geven die zeggen dat Jeroen nogal onopvallend lijkt, als je het vergelijkt met de andere kandidaten. Bij Tygo, Nikkie en Peggy zijn veel meer duidelijke acties te zien.
En wat mij dwarszit is dat het opeens zo duidelijk werd (voor mij dan
); Jeroen kwam behoorlijk mols over in afl. 6. Nadat je in de eerste vier afleveringen nauwelijks rare dingen van hem zag... Is dat een kwestie van montage, of dat Jeroen als mol dacht 'nu ga ik écht los', of dat Nikkie en Tygo niks raars konden doen omdat ze opgesloten zaten, of is er toch een andere mol?
Ik zou het trouwens wel mooi vinden: een mol die subtiel te werk gaat, tussen al die sturende persoonlijkheden. En wie de mol ook is: hij/zij heeft het niet makkelijk gehad.
Het is superlastig om deze groep te beïnvloeden en als Jeroen de mol is, dan is dat vast niet altijd gelukt. Maar, gezien het feit dat er de eerste afleveringen weinig geld is binnengekomen, ik denk dat hij het goed heeft gedaan.