Hallo, mijn naam is Jeroen Kijk in de Vegte en ik ben dit seizoen jullie Mol. Hoe en waarom ik ben gekozen tot Mol boven kandidaten met een veel sterker en duidelijker karakter, dat weet ik niet. Maar dit waren mijn molacties.
Spiegelbeeld:Ik heb zo snel mogelijk de andere kandidaten gevonden, zodat we samen alle spiegels konden vinden. Daarnaast vond ik de eerste spiegel, haha, super onmols! Maar, let op, want toen ben ik wel samen met drie anderen op de verkeerde plek gaan staan. Dus nu heb ik goed meegewerkt en toch verdacht gedaan. Mwaha!
Gastenlijst:Ik heb geprobeerd te zorgen dat er geen verwarring ontstond over de opdracht. En door!
Achter je rug:Gewoon geen geld gepakt, wat slim toch?!
Steenrijk:Ik wilde dat we meer zilveren stenen zouden ruilen.
Meeslepend:Ja, ik heb nu al zoveel molacties verricht en ik ga er ook nog een hele hoop doen. Ik vind AL die verdenkingen op mij ook maar eng hoor, dus ik ga deze opdracht mijn uiterste best doen.
Vragenvuur:Ha, geen geld voor mij te verdienen, dus ik kan weer mijn best doen.
Sleutel Bos:Hmm... Ik heb er toch even over geslapen en ik vind nu opeens wel dat ik wat meer verdenkingen op me mag krijgen. Dus ik ga deze opdracht even opzichtig mollen. Ja, dat lijkt me een strak plan.
Meer of Minder:Nou, ik heb die luiken dus stiekem gesloten. Toen Nikkie even niet keek ben ik weer terug gerend met mijn fantastische conditie en heb ik bliksemsnel weer twee paar luiken gesloten. Niemand die het zag, ook niet buiten de stad.
Fortuin:Ja, wat had ik kunnen doen hier? Al die kandidaten keken naar me, ik raakte in paniek en schoot toen per ongeluk toch raak op een schild.
Meesterwerken:Even Peggy's schilderij verkeerd beschrijven hoor. Maria was helemaal niet de helft van het doek, hihi. Maar wel even de hond benoemen hoor, want er zijn zoveel schilderijen met een hond in de hoek rechtsonder. Verder een arrogante baby benoemen, daar komen ze nooit op! O nee, toch wel.
Groeten uit Florence:Ik heb heel snel die piemel op de foto gekregen, niet erg lopen stuntelen met het perspectief en toen nog samen in de draaimolen gezeten, nadat Patrick het voorstelde. Het leek wel alsof we rondje reden!
Stuk voor stuk:Ik deed een beetje tegendraads tegen Nikkie. Dat viel nogal op, oeps. Maar goed, die groep maakte zelf al alle fouten, dus ik hoefde weer niks te doen.
Route Beschrijving:Ja, ik zat in de bijrijdersstoel, dus ik had op zich niet direct invloed op ons rijden. Wij hadden aanwijzingen voor de rode wagen, dus eigenlijk had ik niet zoveel kunnen doen hier.
Onvoorspelbaar:Maar na zoveel opdrachten komt eindelijk mijn moment om te shinen als Mol! Let op want ik ben voor een geldzakje gaan staan, zodat Patrick het de eerste keer niet zou zien! Ik ga hiermee echt de molboeken in, naast het befaamde krijtje van Anne-Marie. Geldzakjes weggooien durfde ik echter niet hoor, dat is me te eng in het bijzijn van een kandidaat die totaal niet op mij zit.
Hopelijk hebben jullie genoten.