Een hele leuke Mol, hoor! Jeroen de genieter, de gezelligheidsmens die door niemand echt serieus werd genomen. Die zijn taak serieus nam, zich goed voorbereidde. En die actie met dat gescheurde briefje was achteraf gezien toch echt geniaal, en volgens mij ook deels geïmproviseerd.
Ook mooi om te zien dat hij na de Elba-opdracht toch een beetje getergd door Patrick de laatste opdracht inging, en die 3.000 euro wegkaapte. Al had dat verder nog weinig zin.
Ik weet niet hoeveel geld een Mol geacht wordt uit de pot te houden, maar ik heb toch een paar stevige bedragen gezien die we op conto van Jeroen kunnen schrijven, of waar hij in elk geval een flink aandeel in had. 1.000 euro bij Meesterwerken. 2.250 euro bij Follow the Money. 350 euro bij Sleutelbos, 400 euro bij de luiken. Da's zo al 4.000 euro bij elkaar. Prima toch?
EDIT: Ik vergeet die 1.500 bij Routebeschrijving helemaal. Dus da's al minstens 5.500 euro uit de pot. Nou, dan mag je best een pijl raak schieten voor 200 euro en een kist over de streep duwen voor 260 euro. En zelfs met de 2 vragen goed bij de treinopdracht blijft het 'onnodig in de pot' beneden de 1.000 euro. Heel acceptabel, vind ik.
Bedankt, Jeroen, en heel goed gedaan!