Afkomstig van wieisdemol.nl:
Kandidaat 3
“Het is Wie is de Mol? Je kunt je nog zo goed voorbereiden. Het gaat toch altijd anders dan je denkt.” Lees in dit anonieme interview meer over de verwachtingen van deze kandidaat.
Wat was je eerste reactie toen je gevraagd werd nog een keer deel te nemen aan Wie is de Mol?Ik moest er wel heel even over nadenken. Maar eerlijk is eerlijk, zo’n aanbod komt maar 1x...
Was je voorbereiding voor deze tweede keer anders?Jazeker. Het is Wie is de Mol? Je kunt je nog zo goed voorbereiden. Het gaat toch altijd anders dan je denkt!
Wat ga jij anders doen?Ik wil er meer van genieten. Het is voorbij voor je het weet.
Wat was je verwachting van dit seizoen met allemaal oud-deelnemers?Dat ik te maken zou krijgen met hele goede kandidaten. Iedereen doet het immers voor de tweede keer!
Op welke opdracht hoopte je het meest & welke niet?Opdrachten met meerdere lagen vind ik fantastisch. Maar een lasergame-opdracht is bijvoorbeeld niet aan mij besteed.
Met welke tactiek ben je deze keer het spel ingegaan?Opletten hoe iemand zich buiten het spel gedraagt. En waken voor tunnelvisie.
Hoe ga jij de Mol ontmaskeren?Ik ga ervan uit dat degene die in mijn ogen het minst de Mol kan zijn... de Mol is!
Waarom zou jij een goede Mol zijn?Niemand verdenkt mij...