Ik vind het vreemd dat Nikkie naar pagina 2 is afgedaald,
Zij is bij opdracht 1 al direct heel sturend, en verwarrend, door bijvoorbeeld de tekst op de spiegel niet te herkennen als Nederlands, maar ook door bij een verkeerde tekst te gaan staan.
Wat bij mij opviel is dat de discussie die ontstaat nadat Ron (Onmols) Patrick wegstuurt van zijn spiegel, Nikkie direct deze discussie afkapt door te zeggen: Maar laten we eerst even een foto maken, waarna dat ook direct gedaan word.
Opdracht 2:
Bij het opstellen van de namen is het Peggy die suggereert dat het enkel mannen namen moeten zijn, dit ontkracht Jeroen, maar Nikkie is als eerst om Peggy haar foute aanname te bevestigen.
Nu is het hier wel de vraag of dit een molactie van een van de 2 dames is, aangezien de lijst het best wat korter had moeten zijn, en of het dan uitmaakt dat er enkel mannen op de lijst staan.
Opdracht 3:
De enige (samen met Ron) die een troef in handen krijgt, maar wel de enige die achterom kijkt, wanneer er word gezegd dat de Mol achter je rug om saboteert.
Dit kan een subtiele hint zijn, naar ons als publiek, dat zij gerust kan omkijken, aangezien bij haar toch niemand de vrijstelling zal weghalen, misschien weet Nikkie namelijk allang dat ze de joker zal gaan pakken.
(Ik moet het terug bekijken, maar ik kan me niet herinneren dat we bij Nikkie zagen dat het bakje daadwerkelijk leeg was)