Valt me wel op hoe snel ze die envelop pakt en het met alles wat ze heeft verdedigd.
Dat vond ik dus juist niet. Een beetje gek, ze komt als eerste aan, maar laat zich dan de kaas van het brood eten: 2/3 enveloppen worden al gepakt door anderen.
verrassend dat Nikkie de simpelste antwoorden op vragen over Italië tijdens het vragenvuur niet weet, maar wel opeens doorheeft dat ze naar Elba vliegen.
Het Vragenvuur moest ze vooral verkeerd doen. Dit Elba roepen inderdaad kon wel eens wijzen op voorkennis.
Ik blijf toch in de Nikkie-tunnel doordat ze zich helemaal anders gedraagt dan in haar vorige seizoen
Nou zeker! Ditmaal in de tussenstukjes (het stukje reizen in de 2 vans) werd nog eens naar voren gehaald hoe iedereen ligt in de groep. Met Nikkie en Ron als de enige zeer gesloten personen.
Ik zei vooraf deze jubileumeditie dat ik mij niet kon voorstellen dat zowel Ellie als Jeroen als Patrick als Nikkie erin zouden zitten. Zaten ze wel! In haar eigen editie maakte ze dikke mik met RP. Waarom nu niet meer? Ze is erg gesloten, is erg anders.
Aan de andere kant wil ik niet uitvlakken dat ze gewoon WEL zo is. Immers de vorige editie ging ze er al snel uit dus we hebben te weinig gezien. Had ze zich ook wel ontpopt als de dramaqueen op het strand die senioren 2x haar leeftijd laat werken, en zelf voert ze met haar 2 meter lengte en kracht niks uit (zoals anderen in de opdracht topic zeggen)
Ik hoop dat Nikkie de mol is maar ergens hoop ik het bij Tygo en Ron net zo veel