Blij dat ik nog leef na dag 4. Ik had nog wat laatste woorden gereed maar met last minute wijzigingen had ik die nog bijna nodig gehad maar niet kunnen gebruiken.
Ik wil een ding rechtzetten. Molcrazy zei nog vlak voor z'n dood als een quote op mij en dan target je iemand die je gelooft. Ik heb molcrazy niet getarget. Sterker nog, ik heb niet eens op hem gestemd. Ik vond de redenering niet echt sterk en molcrazy's verweer redelijk klinken. Ik heb dit niet zo geuit voor de deadline, mede omdat ik niet zo zeker was en dat misschien mijn eigen kop kon kosten.
Ik vind het wel opvallend dat er zoveel mensen mee gingen in molcrazy, veel sneller dan bij Vermoljoen. Terwijl de verdenking tegen molcrazy niet eens zo sterk was. Zeker toen in het topic de verdenking van mij weg ging, stemde bijna iedereen ineens molcrazy. Dat neigt mij er toe om weer op Vermoljoen te stemmen.
Bovendien weet ik dat minimaal de helft van Vermoljoen's stemmen van onschuldigen zijn (Mitch, Molcrazy en mijzelf).
Ik vind met name catshee, Swifty en hillo verdacht in hun stem op molcrazy. En KD is ook niet off the radar.
In stemmen op mij vind ik vooral DRenziboy en molduck verdacht. Al heeft die laatste natuurlijk maar weinig gepost en is dus lastig te polsen.
Edit: @brtdm, dank voor het posten in het stemtopic