Hè, dat is balen van de leerlingziener.
Catshee zat nogal op KD, niet? Zou hij opgegeten zijn omdat hij er bovenop zat?
Nee, want ik ben dus de bodyguard... Hij kan wel opgegeten zijn om mij verdacht te maken.
Ik kan nu dus ook bekendmaken wat ik dit spel tot nu toe heb gedaan:
Nacht 1: Convans beschermd. De eerste nacht wist ik nog niet goed wat te doen, maar ik dacht dat de kans heel klein was dat de wolven mij meteen zouden doden. Convans leek me een nuttige speler die wel eens het doelwit van de wolven kon worden, dus heb ik hem toen maar beschermd.
Nacht 2: Toen heb ik mezelf wel beschermd, want ik wist verder nog niet voor wie ik anders moest gaan.
Nacht 3: Mitchkox had zich bekend gemaakt als magiër, dus heb ik hem direct beschermd. Jammer alleen dat hij zelf Convans ten onrechte vermoordde.
Nacht 4: Dit was de nacht van de roze wolk. Aangezien ik geen idee had van de andere rollen en Mitchkox de vorige nacht al had beschermd, heb ik mezelf maar weer beschermd.
Nacht 5: Hillo maakte zich bekend als ziener, dus heb ik hem direct beschermd. De wolven waren zo dom de zieke te vermoorden.
Nacht 6: Niemand beschermd, want de wolven konden niemand doden, maar Hillo ging alsnog dood.
Nacht 7: zeg ik nog niet om de wolven niet wijzer te maken.
Dus, hoofdverdachten voor mij zijn nu nog Robbie, Sanmol en Daisy. Het net sluit zich.
Als we ervan uitgaan dat de rest de waarheid heeft gesproken over de eigen rollen: Kaaasje en Michael kunnen eventueel nog steeds wolven zijn die elkaar vrijpleiten.