Voor nu gestemd op: Horace, Patrick, Ron en Nikkie.
Echter is Horace de enige waarvan ik wel vrij zeker ben dat die het niet is. Heel opvallend bezig bij dat etentje met die valse namen, werd ook opvallend in beeld gebracht. Pakt tevens €250 terwijl dat niet nodig is.
Patrick zakt ook wat vanwege zijn indeling van de groepen bij het etentje. Als mol heb je m.i. veel meer invloed op de opdracht bij het namen opschrijven en mensen zoeken dan bij het geld inzetten, dus dan zou ik mezelf als mol daar neerzetten. Je kunt wel besluiten om bij het geld inzetten te gaan, maar dan moet je niet samen met een vrij gedisciplineerde kandidaat als Ellie gaan.
Bij Nikkie zie ik het gewoon niet. Ze lijkt me veel te open en spontaan om een mol te kunnen spelen... verder nergens op gebaseerd, behalve dat ik het echt niet verwacht.
Tot slot Ron. Ik kan hem op niets betrappen waaruit blijkt dat hij onmols is, maar het zit me gewoon niet lekker bij hem. Ik vraag me namelijk sterk af of de makers het gedurfd hebben om hem als mol te vragen. Na zijn zure exit in 2018 wil je natuurlijk dolgraag dat hij verder komt dan de eerste ronde, en de enige manier om dat 100% te bewerkstelligen is om hem de mol te laten zijn. Maar zou dat niet te obvious zijn, zeker met de bekende 'Ron is de mol' uitspraken erbij die je overal voorbij hoort komen?
Het klinkt allemaal wat vaag, I know, maar ik denk dat hij door heel veel kijkers verdacht gaat worden.