Ja, maar ik blijf bepaalde dingen toch vreemd vinden, ook al is het nu wel duidelijk.
Zo snap ik alsnog niet dat ze in afl 6 een testbiecht van Jeroen uit aflevering 2 gebruikt hebben. Waarom een testbiecht van de mol faken? Of misschien vonden ze deze biecht beter om te laten horen, dat kan ook nog.
Blijf het ook gewoon gek vinden dat ze hier dan al duidelijk hadden gemaakt dat Peggy het nooit meer kon zijn. Dat is volgens mij sinds 2014 (waar Daphne meteen al een rood scherm kreeg) nooit meer gebeurd en Peggy was tevens een van de meest verdachte kandidaten. En tegelijkertijd Jeroen zo verdacht maken in afl 6.
Ik was 100% overtuigd van Peggy en had nog een andere theorie bedacht (dat ze de verdenking van Patrick in afl 4 en 6 omgewisseld zouden hebben), maar besloten om dit verder niet te posten omdat ik dan voor de zoveelste keer een discussie aanwakkerde die toch niet opgelost wordt
Maar ja, het zal wel zijn om het merendeel van de kijkers de mol goed te laten hebben omdat het een jubileum is, zoals wel eerder is gesuggereerd hier.