Ook dit jaar gaan we weer taarten bakken
Het behoeft geen inleiding meer maar ik doe het toch: in 2010 startte G-Root deze theorie met de pakkende titel 'Alles Combineren'. Dat is namelijk precies wat het is: alle mogelijke manieren om de Mol te vinden worden gecombineerd tot één taartdiagram. Geen enkele theorie is perfect, maar alle theorieën
samen zullen uiteindelijk wel de Mol aanwijzen.
Tot nu toe heeft de theorie bijna elk jaar de juiste Mol aangewezen, ik zou het trackrecord moet opzoeken om te zien hoe snel in welk seizoen
Aangezien ik morgen weinig tijd heb, heb ik de eerste taart ietwat snel in elkaar geflanst. Voor overzichten voor bijvoorbeeld Follow the Money en alle hints heb ik volledig vertrouwd op de kunsten van dit forum. Een paar opmerkingen:
- Peggy en Tygo staan nagenoeg gelijk aan kop Ze vinden allebei geen spiegels (los van de gezamenlijke); zo'n beetje het enige 'harde' bewijs tegen iemand als Mol. Peggy staat bovendien voor de verkeerde spiegel.
- Bij gebrek aan Molpunten ben ik deze keer uitgegaan van het overzichtje van MollenvangR-Art in het hintvrije topic Daar wint Tygo dan weer.
- Horace is de grote loser tot nu toe. In een aflevering waarin eigenlijk nog niet veel gebeurt is als enige individueel geld pakken gewoon een beetje dom.
- Bepaalde factoren in de taart, zoals 'beste Molpositie' en 'handelen uit voorkennis', maken nog niet veel uit en zijn ook discutabel wat het beste is, dus die tellen nog maar amper mee deze keer.
Oh en vanwege de tijdnood ben ik ook voor een lekker old-school layout gegaan