Ik weet niet of er mensen met goede ogen en een HD-versie het ook nog even willen bekijken, maar ik heb mijn twijfels over je detective-werk, Sanmol!
Sorry!
In de totale pot zat 360 euro hiervan horen we 75 euro voor Nikkie, en zien we biljetten van 50 & 25 euro wanneer Rik de kist open doet. Horace zegt dat hij 50 euro heeft gevonden wat dus waar blijkt te zijn uit het feit dat Rik een 50 euro biljet liet zien.
Ik heb eerder het idee dat Nikkie 2 biljetten in de kist doet, ze zegt '50 euro', en dan 'oh nee, 75 euro'. Dat zouden heel goed de 50 euro en 25 euro kunnen zijn die te zien zijn als Rik de kist opent. Dat Horace ook 50 euro in de kist doet is daarmee niet bevestigd. Misschien niet heel belangrijk, maar ja, had net een discussie in het FTM topic dus ik wilde het toch even zeker weten. En dat weet ik dus niet.
Als je het aantal biljetten telt dat er gevonden is kom je uit op 6 plus 1 van mingeld. We zien Horace er in totaal 5 in de kist doen en Nikkie maar 1, dus dat blijkt ook te kloppen.
Dat klinkt erg resoluut. Maar toch een vraagje: hoe heb je het aantal biljetten kunnen tellen dat Rik uit de kist haalt? Ik kan het niet zien. Dat Horace er 5 in doet en Nikkie 1 kan ik ook niet goed vaststellen. Ik vermoed dus Nikkie 2. En Horace mogelijk 4, meer zie ik er niet...
Wie pakte dan het mingeld? Nadja zien we mingeld pakken, maar we weten niet alsof dit in de kist is gekomen. Ik denk van wel als het aantal biljetten bekijkt + wat er is gevonden. Hier probeert de productie weer Horace verdacht te maken voor één of andere reden.
Dat we Nadja mingeld zien pakken, zie ik ook al niet. Wel een biljet met iets roods. Maar het mingeld kan toch ook door Horace gepakt zijn?