Ik denk dat we met zijn allen het grotendeels wel eens zijn dat we nu middenin die grote verrassing zitten.
Hoe pakt het dan uit?
Rik zegt dat 1 niet meereist. Los daarvan ook dat de mol nooit uit het spel gaat. Niks erover dat de mol geen rood scherm kan krijgen.
Dus dat is die grote verrassing. In eerste instantie is het de twist. Alleen dat. Maar als later de mol onthuld wordt blijkt het nog meer dan dat.
Ik heb de afgelopen 20 jaar elke nacht voor het slapengaan gebeden of de mol een rood scherm mocht krijgen. Nooit gebeurd. Nu dan toch eindelijk!
Ik vind het een supermooie verrassing zoals deze twist wordt ingepakt. Overlopend in een nieuwe aflevering, misschien wel 2.
Natuurlijk is het speculeren maar de ingredienten zijn duidelijk. Ron en Patrick in de problemen. Zij stappen bij de penningmeester in. Worden zij allemaal hulpmol?! Horace blijft achter.
Het zal om veel geld spelen en iedereen zal eraan meewerken dat er veel geld de pot uitgaat. De mol blijft subtiel buiten schot.
En Horace, ja die bouwde het mooi op, met eerst die 250 de pot in, iedereen totaal confuus. Velen biechten erover.
Dan dit
En:
Net als in aflevering 2 doet Horace hier in aflevering 3 weer z'n handen voor zijn ogen, precies als Patrick Stoof in Horace's seizoen als hint deed.
Nog weer een aanwijzing erbij