''We'' zijn teveel verwend, denk ik. Voor mij hoeft een officiele verklaring over het ontbreken van hints ook helemaal niet.
Ik zeg regelmatig: de makers zijn ons (de forummers, de kijkers) helemaal niets verschuldigd, we zullen het moeten doen met wat we voorgeschoteld krijgen.
De een zal er blij mee zijn, de ander heeft er minder begrip voor. Ik denk dat de makers op deze manier ook eens kunnen zien hoe ''wij'' ermee omgaan, je kunt het programma klaarblijkelijk ook compleet hint-loos maken, en toch met een mooi seizoen komen.
Je kunt het simpel gezegd niet iedereen naar de zin maken.
@Sven: ik heb ook ergens het boekje nog, ik ben momenteel druk bezig in mijn flat, en alles ligt nu tijdelijk wat door elkaar. De handtekening in het boekje, die kwam ik tegen op de door Jeroen geschreven kaart aan (boswachter) Tim. Maar die komt ook overeen met de handtekening die ik hier op een koperen mok heb staan. Daarmee was het voor mij een ''gelopen race''.
En NOG waren er veel mensen die dachten dat Nikkie die teksten had geschreven. Nou, als je een handschrift namaakt, zal je dat met enkele woorden wellicht lukken, maar niet met 10 spiegels.