Ik merk dat Convans redelijk stil is, terwijl vorig potje Convans volledig in de schijnwerpers stond. Een hele andere houding dus. Zien we nog meer deelnemers die zich wat stil en op de achtergrond houden?
Convans is inderdaad stiller, maar ik ken hem een beetje qua spel. Ik vind dat juist niet verdacht. Als wolf is hij over het algemeen actiever dan als burger.
Ik dacht dat we pas gisteren om 20:30 begonnen zijn met dit spelletje? Tevens is er niets van informatie om ons op te baseren en dan wordt om 13:26 al gepost dat ik stil ben.
Ik heb 2 posts gezet tussen 20:30-13:26. 2 korte posts, maar ik werk ook gewoon overdag en op de eerste avond had ik niet erg veel meer te zeggen dan dat ik geen burgemeester wilde zijn.
Ik begrijp dat je al verdenkingen wil gaan uiten omdat dat meestal de eerste dagen niet snel gebeurt en dat zorgt er soms voor dat de wolven makkelijk de eerste dagen overleven. Maar trek je hier nu niet heel erg snel conclusies? We zijn nog geen dag bezig, er is nog geen burgemeester, er is nog niemand uit het spel..
Vorig potje was ik ziener en moest ik dus ook wel op een bepaald moment op de voorgrond treden. Ik denk niet dat ik de eerste dagen ook erg veel postte, maar eerder observeerde.
Daarnaast heb ik voor MV gestemd omdat Daisy al eens burgemeester is geweest in het nabije verleden. Ik hoorde hier ook een argument waarbij aangehaald werd dat Daisy zich enkel opgeeft als burgemeester als ze een goede rol heeft..
Dat argument slaat natuurlijk nergens op en dat gaat me net meer in de richting duwen waarbij Daisy geen burgemeester mag worden. Ze gaf zelf ook aan: de vorige keer ging het toch goed? Zo'n opmerkingen vind ik makkelijk te geven en vertrouw ik ook voor geen meter.
Edit: overigens juich ik wel toe om op de inactieve hun kap te gaan zitten! Als wolven willen winnen, dan moeten ze durven praten. Dus als iemand overzichtjes wil maken van personen die bijna niets zeggen, hou maar bij! Dan kunnen we deze personen snel aan de tand voelen en eventueel ermee dreigen om hen te lynchen.