Mag ik even zeggen dat ik het argument: 'ging best goed vorige keer' nogal uh bijzonder vind? Dit potje is toch weer een nieuwe ronde? Met misschien wel een heel andere rol voor Daisy? Dus om haar op dat argument nou blind te vertrouwen.. En de vroege stemmers voor Daisy zijn voor mij ook meteen verdacht...
Waar moeten we anders op afgaan? De vorige keer had ik ook een goede rol, dus dan lijkt me het me logisch dat ik nu in dezelfde positie me weer opwerp.
Ik moet wel zeggen dat ik het fijn vind dat er zoveel mensen zich opwerpen. Ja het maakt het moeilijker om te kiezen, maar iedereen die zegt, ik wil niet ..... boring.
Daisy is gewoon vrijwel altijd mijn favoriete burgemeester.
De keer dat ze geen burgemeester wilde zijn was ze weerwolf.
#TeamSwifty
Oh wat is dit, ik vind het vrij eenvoudig om deze aanname te maken.
Ik heb mezelf ook goed uit de voeten weten te maken als weerwolf en burgemeester(waar ik nog steeds verbaasd over ben.) Wie zegt dat ze deze keer niet diezelfde strategie toepast?
Ze heeft het bij mij op de zijlijn kunnen zien gebeuren.
True, maar je moet maar op mijn ogen geloven dat het niet zo is.
Rechercheurs ik heb goed nieuws! Ik heb net van Emily Jones de autopsie van Victoria Buckley binnen gekregen. Hopelijk kunnen jullie er wat mee!
De autopsie
Wat zegt het autopsie rapport? Meestal staat erbij wat de patoloog anathoom denkt: opzet, ongeluk, onduidelijk etc. Met zo'n plaatje kan ik er niet eens met zekerheid uithalen dat het moord/doodslag is, kan ook een ongeluk zijn.
Misschien is mevrouw wel geschopt door een paard, viel ze op haar hoofd, werd ze misselijk en duidelijk, viel ze tegen het prikkeldraad aan waardoor er ze een wond in haar nek opliep, raakte een slagader, en met een tekort aan bloed hield het hart ermee op.
Dan hoeven we alleen nog maar uit te zoeken wie haar lijk in het water heeft gedumpt.