Lieve mensen,
Zoals velen hebben opgemerkt heb ik inderdaad een fout gemaakt in de puzzel. Bij de vraag over de hoeveelheid schapen in Engeland bedoelde ik inderdaad de U.K (35 miljoen schapen) in plaats van Engeland (15 miljoen schapen). Hierdoor komt er een hele verschillende uitkomst in de puzzel (niet het jaar 2008, maar 2028). Technisch gezien kan 2028 gewoon goed zijn, want er staat nergens in het verhaal expliciet verteld in welk jaar het zich afspeelt. Er zijn heel wat antwoorden voorbij gekomen - goed én fout - waaronder ook twee met het jaar 2028. Ik heb besloten om die twee mensen te belonen met de aanwijzing, omdat dit gewoon het goede antwoord zou moeten zijn volgens de vraag. Dit betekent dat de twee mensen die 2008 hebben geantwoord niet de aanwijzing meer krijgen, want ik houd het graag eerlijk. Bovendien was het ook niet echt de bedoeling als je een juist antwoord hebt dit de delen met de rest, want dit leek me wel duidelijk. Ik noem geen namen. Nogmaals mijn excuses voor alle hysterie en confusion, maar ik heb het op deze manier opgelost.
Met vriendelijke groeten,
Sanmol