Ik vind dat er nog weinig informatie is helaas. Ik ben het er wel mee eens dat Brtdm vaak veel informatie geeft en echt iets toevoegt aan het spel. Dus daarin snap ik de wolven wel, al zou Brtdm deze editie niet met overzichten komen. Zal ik me dan opwerpen als man van de overzichten? Dan maak ik die straks van de stemmen voor het burgemeesterschap
Ik vind het goed, aangezien je ook een burgemeesterskandidaat was. Maar de stemmen van de burgemeester wie op wie stemmen heeft Sanmol al voor ons gemaakt
of wil je dieper gaan en kijken wie wat zei?
Woah, hier spreekt u vlugge heester zo'n beetje zo
Edit: over de dood van Brtdm... de wolven hebben waarschijnlijk gevonden dat hij een gevaarlijke speler is. Goed in raadsels. Hielp ons ook echt de goede kant op:
Ja, ik moest snel maar een gok nemen.
Het aantal schapen in Engeland is eigenlijk 15 miljoen, maar daarbij komt het antwoord in de toekomst te liggen.
Het totale aantal schapen in de UK is waarschijnlijk 35 miljoen. Dat zou het antwoord 2008 maken.
En bij Adele is het een beetje afhankelijk of videoalbum ook meetelt, want dan zou dat 4 zijn.
Dit leidde naar beide mogelijke antwoorden 2008 en 2028. Verder is er heel weinig uit te halen. Denk dat we dan toch even naar dag 0 moeten kijken ook. Ik ben wel benieuwd naar de mening van mensen die we nog niet zo veel gehoord hebben.