Ik twijfel qua stemmen nu tussen Drenzi en D*N. Drenzi aangezien die switchte en dat ook bij de burgemeestersstemming deed. Miek deed dat weliswaar ook, maar de net door Miek gegeven redenen vind ik best plausibel klinken.
D*N aangezien die aanvankelijk heel stil was, totdat duidelijk werd dat wij als rechercheurs achter “de stillen” aangingen. Toen werd hij mondjesmaat actiever. Bovendien is hij continu bezig met het afleiden van spelredenaties naar onlogische strategieën. En ten slotte kunnen we door D*N te lynchen checken of we monkeysuncle kunnen vertrouwen. Immers zou D*N een gewone rechercheur moeten zijn volgens monkey (waar we er inmiddels al best veel van hebben incl. de reeds gesneuvelden).
Kortom: zowel door het lynchen van Drenzi als D*N komen we meer te weten over monkey. Als 1 van de 3 liegt kunnen we ze makkelijk bij elkaar rapen als wolven. Als het inderdaad een burger is hebben we zekerheid over monkey en kunnen we op echter wolven gaan jagen.
Iemand nog voorkeur voor wie we voor deze “testlynch” willen opofferen?
Ik vind dit heeeeel erg raar meneer maniak! Het klopt ook gewoon niet. Ik heb de eerste dagen vrijwel niets gepost omdat ik een opdracht had bij The Big Puzzle waardoor veel posten gevaarlijk was en nu ben ik niet "mondjesmaat actiever geworden", ik ben sinds dit topic pagina's aan het volkladden met mijn sterke theorieën. Daarnaast is zo'n testlynch best wel stom. Er zit een meerderheid rechercheurs nog in het spel dus dat zou net zo goed een gok kunnen zijn. Als je mij dood en ik blijk dat te zijn heb je vast weer iemand die gilt "Ja dat is gewoon goed gegokt door Monkeysuncle, laten we hem alsnog killen!", want dat is het niveau toch wel een beetje. Maar tot zover is dit denk ik wel echt één van de slechtste plannen die ik tot nu toe heb gehoord en daarmee kom je gelijk op mijn verdachtenlijstje te staan.
Ik vind dit een prima idee eerlijk gezegd. En Dennis zijn spatie ding was een opdracht van een ander spel dus dat had hier niks mee te maken.
Jij waait ook weer met alle winden mee zo te zien, eerst op Monkeysuncle stemmen en nu dit ook een goed idee vinden, verdachte jongen ben je weer mrchippert. (Oh je bent dorpsgek blijkt nu, vandaar die rare verdenkingen
)
Mijn 4 verdachten voor nu: Michael, Chipie, LuchtManiak & Dennis.
Dennis weet goed genoeg dat hij als wolf ermee wegkomt om mij te verdenken, want ‘ik gooide hem voor de bus in het vorige spelletje’. Tja, alleen zou hij zich dan wel op iets moeten baseren. Dat doet hij nu niet en dat vind ik erg verdacht. Makkelijk een slachtoffer zoeken, maar daar geen enkele overtuigende reden voor geven... (Deze uitspraak is gedaan zonder rekening te houden met de zienerclaim, dus ik zou Dennis niet targetten zolang we geen verdere info over Monkeysuncle weten)
En wie target mij nu weer zonder reden?
Ik zal je gelijk even van je verdenking afhalen, ik wou even wachten want even eerste reacties zien op alles. Maar ik heb hint van afgelopen ronde gewonnen, hoezee ik
. Dit was ik tijdens de woordzoeker:
Het waren inderdaad allemaal namen die uit de top 150 meest voorkomende Engelse meisjesnamen in Nederland voorkomen. Die link had ik gelukkig vrij snel gevonden waardoor ik wel een woordenlijst had om mee te werken. De hint die ik van Sanmol heb gekregen is:
Ik weet zelf alleen van de eerste echt wat het is, dat is de april fools frog. Mijn theorie daarbij is dat het op Franklapidus kan slaan omdat hij Tina de Bruin als avatar heeft en dat is een cabaretière
. Uiteraard weet ik ook zeker dat nummer 3 op het skate/surf merk VANS slaat, waardoor Convans niet meer te weerleggen valt als wolf
. Wie die tweede is, geen idee. Daar hoop ik jullie hulp bij te kunnen gebruiken.
Nu zijn de wolven natuurlijk helemaal bang voor mijn onverslaanbare puzzelskills, dus het was leuk jongens!