Zo, best veel gebeurt tijdens mijn drukke werkdagje. Eerst maar eens wat duimpjes neerzetten, daar schijn je later veel mee te kunnen.
En dan:
Zeker gezien de twee mogelijke aanwijzingen voor plaatjes neig ik nu wel naar LuchtManiak.
Aanwijzingen? Ik heb nog niet echt iets duidelijks gezien dat naar mij wijst. Als er een elementen clue was zouden de andere 3 elementen toch ook zichtbaar zijn? En zouden de aanwijzingen niet op meer wolven duiden, in plaats van op 1 wolf? Ik voel me vereerd dat er mensen zijn die denken dat de hele aanwijzing om mij draait, maar dat lijkt me niet helemaal wat er bedoeld wordt
Ik zou voor LuchtManiak gaan. Zijn redeneringen zijn wel erg krom.
True, ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar wie ik kan vertrouwen en wie ik moet geloven. Daarom mijn drang om de ziener te vinden. Overigens ben ik nog steeds blij dat ik dat gedaan heb, aangezien dit wat leven in de brouwerij bracht en de rechercheurs daar veel informatie over de mollen uit kan halen. Bijvoorbeeld: wie gaan er meteen mee in deze anti-Maniak hetze? Iets om morgen naar te kijken (gezien ik nu snel moet posten, dag is voorbij....)