Alles is al gezegd denk ik over deze aflevering.
De mogelijke aanwijzing bij de biecht over het kistje is extra opvallend door de manier waarop hij zegt 'het kistje veilig ... voor de mol'. En inderdaad, ik hoor geen munten. Die heeft hij alvast ergens op een nachtkastje laten liggen?
Het geld zit er ook absurd ingepropt. Alleen zo klein mogelijk gevouwen briefjes die uitzetten met wat slechts dubbelgevouwen briefjes boven op. Het is geen wonder dat het niet in het kistje past. Zo springt er wel makkelijk een briefje uit om ergens onder een bed te schieten
Een andere aanwijzing lijkt mij dat hij vraagt alle namen mee te nemen in de kisten opdracht, alle namen ook dichtbij elkaar in het zicht voor het grijpen liggen behalve de naam Splinter. Vooral omdat dit eerder is voorgekomen. In de escape hotelroom opdracht staat de naam Splinter als enige rechts tegenover alle andere namen links van het scherm. Als hij de kandidaten in groepen verdeeld of taken toewijst, wijst hij zichzelf niets toe maar neemt de taak die overblijft. Joshua zien we vele keren zeggen dat hij de mol niet is. Gek genoeg zegt Splinter tegen Joshua nooit dat hij de mol niet is. En toen de kandidaten werden voorgesteld, kwam Splinter als eerste in beeld maar ook het meeste en prominent in beeld. Hoe de camera ook van een kandidaat wegdraaide na het voorstellen, bij de meesten werd het zo gefilmd dat Splinters grote scherm ook prominent in beeld was, soms meer prominent dan de kandidaat die zich voorstelde.
Ben in elk geval in de app all-in gegaan deze keer en zal dat blijven doen. Twijfel soms nog over Charlotte maar die heeft dan mijns inziens teveel geld binnengehaald/molacties laten liggen/weinig invloed gehad. Vermoed dat Rocky er volgende week uit gaat. Dan sturen ze aan op Charlotte terug op Splinter, Splinter op Renée en Renée op Charlotte. Charlotte wint, Renée verliest, Splinter mol.