Auteur Topic: [kandidaat] Splinter Chabot  (gelezen 93788 keer)

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #460 Gepost op: 15-02-2021, 20:29:16 »
Ik ben een beetje aan t kijken hoe vaak Splinter als rode draad rode kleding draagt; maar in aflevering 1 valt me toch deze blauwe M op, zal wel al ergens staan, maar ach dan nogmaals.

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #461 Gepost op: 16-02-2021, 00:10:53 »
Vanuit de Splintertunnel vind ik het volgende ook wel leuk.
De letter S is de 19e letter van het alfabet. De letter C is de 3e letter van het alfabet. Samen vormt dit 22(e Mol). Toeval?

Uit aflevering 1 valt mij ook het volgende nog op:

- Zegt in zijn eerste biecht: ‘en dan op het midden een tafeltje met een kaars en de andere kandidaten van wie is de mol’. Je ziet hem ook sneaky lachen. Daarna komen de kaarten van alle kandidaten in beeld, behalve van Splinter zelf.

- Nadat de €250 is gevonden krijgt iedereen een kaartje. Hier staat een tekst op. ‘Ik ben de mol. Ik wil geld uit de pot houden. Jij wilt zolang mogelijk in het spel blijven. We kunnen een deal sluiten. Schuif mij de €250 toe in ruil voor een joker’. Splinter zegt hierbij de zin ‘schuif mij de €250 toe in ruil voor een joker’. Zegt Splinter dit vanuit zijn rol als de Mol? Een aantal andere zeggen dit ook, maar bij de eerste keer oplezen zegt Splinter dit. Je ziet hem ook hier weer sneaky lachen. Remco zegt de zin ook, maar hij is zeer geconcentreerd bezig.

- na afloop van opdracht 2 het lasergamen wordt duidelijk wie hoeveel geld heeft.
Charlotte: €175 (we hebben haar 1 kistje zien openen)
Rocky: €125 (we hebben haar 1 kistje zien openen)
Marije: €100 gekregen van Joshua uit 1 kistje
Splinter: €150 (we hebben hem 2 kistjes zien openen)
Er waren volgens mij 15 kisten met een variatie tussen €75 (zoveel had Lakshmi) en €175 (gok ik zelf) en totaal €1.500 te verdienen. Wat Splinter binnen brengt zou in theorie kunnen, maar het zou mij niets verbazen als hij geld heeft verstopt. Ik vind het wel weinig voor 2 kistjes.
Daarnaast zou het mij niets verbazen als hij Remco heeft afgeschoten. Hij riep net daarvoor de code van kistje H naar Remco die moeite had om het cijferslot goed te zien. Splinter zag dus dat Remco bezig was om het kistje te openen. Om dat te voorkomen schoot hij hem af. In de montage komt naar voren dat het lijkt dat Rocky dit gedaan heeft.
Verder geeft Splinter aan om Renee rugdekking te geven en meteen daarna gaat Renee af. Is het pech of heeft Splinter niet gericht rugdekking gegeven?
Ook zegt Splinter naar Lakshmi: ‘Kijk uit, achter je’ en meteen daarna gaat Lakshmi af. Is zij uitgeschakeld door een schutter of heeft Splinter haar afgeschoten? Hij vraagt meteen nadat ze af is ‘heb je geld’ (€75).
Als laatste zegt hij dat overleven belangrijker is dan nog op zoek te gaan naar geld. Als Mol wil je natuurlijk niet dat er meer geld in de pot komt. Als kandidaat kan je het ook zeggen om het geld dat een ander heeft veilig te stellen. Kan dus 2 kanten op.

Hmm, ik kom de splintertunnel niet meer uit

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #462 Gepost op: 16-02-2021, 00:51:52 »
- na afloop van opdracht 2 het lasergamen wordt duidelijk wie hoeveel geld heeft.
Charlotte: €175 (we hebben haar 1 kistje zien openen)
Rocky: €125 (we hebben haar 1 kistje zien openen)
Marije: €100 gekregen van Joshua uit 1 kistje
Splinter: €150 (we hebben hem 2 kistjes zien openen)
Er waren volgens mij 15 kisten met een variatie tussen €75 (zoveel had Lakshmi) en €175 (gok ik zelf) en totaal €1.500 te verdienen. Wat Splinter binnen brengt zou in theorie kunnen, maar het zou mij niets verbazen als hij geld heeft verstopt. Ik vind het wel weinig voor 2 kistjes.

Charlotte had 75 euro (niet 175 euro). Je hebt gelijk de bedragen van Splinter en Charlotte aan de lage kant per kistje zitten. Daar kan een mollenstreek achter zitten.

Daarnaast zou het mij niets verbazen als hij Remco heeft afgeschoten. Hij riep net daarvoor de code van kistje H naar Remco die moeite had om het cijferslot goed te zien. Splinter zag dus dat Remco bezig was om het kistje te openen. Om dat te voorkomen schoot hij hem af. In de montage komt naar voren dat het lijkt dat Rocky dit gedaan heeft.
Verder geeft Splinter aan om Renee rugdekking te geven en meteen daarna gaat Renee af. Is het pech of heeft Splinter niet gericht rugdekking gegeven?

Deze analyse is in het opdrachttopic destijds volledig gedaan. Renee wordt door een rode laser neergeschoten, dus niet door een medekandidaat (wat ook klopt met de hoek). Van Lakshmi en Remco zien we niet hoe ze worden afgeschoten. Bij Lakshmi is Splinter in de buurt, maar Charlotte en Rocky ook (en Renee ook als ze toen nog leefde, ze stonden tegen het eind erg op een kluitje). Remco is aan de andere kant van het speelveld van Splinter.

Bij Erik (niet door jou genoemd) zien we ook niet hoe hij afvalt, maar wel dat hij wordt vlak voor zijn afvallen wordt beschoten door een groene straal van een medekandidaat. Rocky staat daarvoor op de goede positie, maar van Splinter, Charlotte en Renee weten we niet precies waar ze dan staan. Latere beelden suggereren dat Splinter en Charlotte mogelijk ook in de buurt waren.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #463 Gepost op: 16-02-2021, 04:24:31 »
Charlotte had 75 euro (niet 175 euro). Je hebt gelijk de bedragen van Splinter en Charlotte aan de lage kant per kistje zitten. Daar kan een mollenstreek achter zitten.

Charlotte staat bij mij nipt achter Splinter op mijn verdachtenlijstje (Renée en Rocky heb ik eerder al weggestreept). En het is vaker als Splinter iets verdachts doet, Charlotte tegelijkertijd ook iets verdachts heeft gedaan. Denk een regie ding, ze zullen beiden de finale halen waarschijnlijk.

Vanuit de Splinter tunnel redeneer ik maar dat een kistje met 75 euro best kan maar twee kistjes met 75 euro gevonden door dezelfde persoon ietsje onwaarschijnlijker is.

Denk verder dat de mogelijk verdachte acties van Charlotte erg duidelijk in beeld gezet zijn om haar tot het einde toe verdacht te laten lijken en de mogelijk verdachte acties van Splinter niet zo expliciet in beeld komen, werkelijk verdacht zijn en hem als mol aanwijzen (Krijg wel een dejá vu, ben wel eerder ontzettend overtuigd geweest van een mol die een kandidaat bleek).

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #464 Gepost op: 16-02-2021, 09:22:07 »
Charlotte had 75 euro (niet 175 euro). Je hebt gelijk de bedragen van Splinter en Charlotte aan de lage kant per kistje zitten. Daar kan een mollenstreek achter zitten.

Deze analyse is in het opdrachttopic destijds volledig gedaan. Renee wordt door een rode laser neergeschoten, dus niet door een medekandidaat (wat ook klopt met de hoek). Van Lakshmi en Remco zien we niet hoe ze worden afgeschoten. Bij Lakshmi is Splinter in de buurt, maar Charlotte en Rocky ook (en Renee ook als ze toen nog leefde, ze stonden tegen het eind erg op een kluitje). Remco is aan de andere kant van het speelveld van Splinter.

Bij Erik (niet door jou genoemd) zien we ook niet hoe hij afvalt, maar wel dat hij wordt vlak voor zijn afvallen wordt beschoten door een groene straal van een medekandidaat. Rocky staat daarvoor op de goede positie, maar van Splinter, Charlotte en Renee weten we niet precies waar ze dan staan. Latere beelden suggereren dat Splinter en Charlotte mogelijk ook in de buurt waren.

Klopt inderdaad is €75. Ik hoorde Rik €175 zeggen vandaar.

Erik heb ik niet benoemd. Zou mij niet verbazen als de Mol hem heeft afgeschoten. Maar we weten inderdaad te weinig. Dat Renee door een rode laser is afgeschoten heb ik dan niet goed gezien.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #465 Gepost op: 16-02-2021, 10:17:05 »
Bij de ballerina opdracht vraagt Erik om de eerste hint bij de gele ballerina.

(1) Lakshmi: 'Ik weet de hint niet meer want ik was aan het rennen, maar die staat in de...'.
(2) Splinter: 'Je moet even 15 seconden je mond houden. Splinter, over'.
(3) Lakshmi: 'Haha, ok'.

Dit wordt wel genoemd als een verdachte actie van Splinter. Maar als je mag aannemen dat er niet 2 camera's voor de neus van Lakshmi staan, wordt hij hier verdacht neergezet. Het camera standpunt bij (1) is namelijk anders (in close-up) dan bij (3) (van verder weg). Het lijkt erop dat ze de hint bij (1) gewoon heeft doorgegeven, en (2) en (3) over iets onbenulligs ging, en niet over een hint. Montage mogelijkheden genoeg: Lakshmi had 15 minuten tegen een muur staan lullen, zei ze na afloop. Als er wel 2 camera's waren bij Lakshmi, dan stond die bij (1) in de weg bij (3), dus dat gaat niet.

Splinter zou ook verdacht zijn bij het afgaan van Charlotte, volgens de montage. Wie weet. Maar voor Splinter zelf afgaat gooit hij nog iets op de vloer om de ballerina af te leiden, hij is op dat moment in de ruimte met Rocky die probeert geld uit een kistje te pakken. Dat lijkt me onmols.

De montage bij Lakshmi is het zoveelste geval van Splinter die in de montage iets verdachter wordt neergezet dan hij waarschijnlijk was op dat moment.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #466 Gepost op: 16-02-2021, 10:47:19 »
Ik heb die opmerking van Splinter aan Lakshmi nooit als verdacht gezien. Logisch toch dat een fanatieke kandidaat wil dat er geen geluid uit de porto komt?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #467 Gepost op: 16-02-2021, 10:49:03 »
Ja, dat is waar. Maar hij zou er wel mee hebben verhinderd dat er een hint werd doorgegeven aan Erik.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #468 Gepost op: 16-02-2021, 10:58:28 »
Het enige verdachte aan Splinter blijf ik zijn gebrek aan (semi)-individueel veel geld binnenhalen vinden. Er is geen escaperoom, geen 2000 euro bij het abseilen, geen kassa kassa in de bus. Maar aan de andere kant zijn er ook niet al te veel molacties, soms zelfs een gebrek. Oké de escaperoom, de lift, maar ook veel gemiste kansen. Hij biedt ook geen 5000 euro, spaart zijn jokers, lastig. Ergens lijkt deze tunnel heel sterk, maar ergens kraakt hij ook langs alle kanten.

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #469 Gepost op: 16-02-2021, 11:28:02 »
Het enige verdachte aan Splinter blijf ik zijn gebrek aan (semi)-individueel veel geld binnenhalen vinden. Er is geen escaperoom, geen 2000 euro bij het abseilen, geen kassa kassa in de bus. Maar aan de andere kant zijn er ook niet al te veel molacties, soms zelfs een gebrek. Oké de escaperoom, de lift, maar ook veel gemiste kansen. Hij biedt ook geen 5000 euro, spaart zijn jokers, lastig. Ergens lijkt deze tunnel heel sterk, maar ergens kraakt hij ook langs alle kanten.

Voor alle kandidaten die nu nog in het spel zitten zijn er voor- en tegenargumenten. Er zijn maar 2 taken die een mol heeft:

- zo min mogelijk geld in de pot
- niet verdacht worden

Als je zelf invloed hebt om wel of geen geld in de pot te brengen waarbij je ook nog eens een sterk argument hebt om het niet te doen omdat je bijvoorbeeld een joker kan verdienen dan breng je toch geen geld in de pot?

Neem als voorbeeld de waaieropdracht uit seizoen 20. Nathan pakte als enige €250. De rest ging het veld in om zo proberen informatie te krijgen wie de Mol zou kunnen zijn. Je maakt je niet verdacht om het veld in te gaan, want ook een kandidaat wil informatie krijgen om zo sneller te weten wie de mol is. Een mol zou bij deze keuze nooit geld pakken en dat geldt dus ook voor meerdere opdrachten.

Dat Splinter geen €5.000 biedt kan zijn omdat hij heeft gehoord dat er al 2 mensen zo hoog hebben geboden. Wat we niet weten is hoe het zou zijn gegaan als Rocky minder dan €5.000 had geboden. Wellicht dat Charlotte en Marije zelf mochten bepalen wie ze als 3e erbij wilde hebben? Als dat zo zou zijn en de Mol krijgt dit ook zo te horen dan ga je zelf natuurlijk niet al te hoog bieden.
Vergelijk het anders eens met het kiezen van geld of 4 vrijstellingen (openingsopdracht seizoen 19). Merel kiest eerst voor de vrijstellingen. Omdat ze weet dat er nog een definitieve stemming komt kan ze zien hoe er wordt gestemd. Pas op het moment dat ze ziet dat 2 vd 9 man voor het geld kiest, kiest zij daar ook voor. En dat was later ook haar tactiek zei ze. Er kwam met haar stem toch geen geld in de pot en je maakt je meteen wat minder verdacht.

Het niet inzetten van de jokers vind ik ook bijzonder. Het kan, maar als je kandidaat bent zou je zelf tegen je hoofd slaan als je er toch uitgaat. Ik zou zo’n risico niet nemen in ieder geval.

Er zijn zoals je zegt wel wat scheurtjes, maar die zijn wat mij betreft niet groot genoeg om de tunnel te laten instorten.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #470 Gepost op: 16-02-2021, 11:48:33 »
Als ik mij niet vergis heeft Miljuschka vorig jaar ook heel lang een joker niet ingezet. Dat zegt niet zo veel denk ik. Ik vind het verdachter als een kandidaat onnodig een joker aan een andere kandidaat geeft.

Zeker in aflevering 3, aan een molverdachte, terwijl je zelfs in aflevering 7 nog altijd zogezegd geen idee hebt wie de mol is.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #471 Gepost op: 16-02-2021, 12:43:52 »
Je vergeet even te vermelden dat hij er ‘denk ik’ achteraan zegt..

Ja, dat maakt het minder sterk, denk ik ook. Volgens mij heb ik in het begin ook weleens gezegd dat het een dubbele ontkenning is, maar misschien toch iets te mooi om waar te zijn. Maar als Splinter de mol is, zou ik het toch mooi vinden als hij dit zo heeft gezegd, dat wel!  ::ok::

Als hij de mol is, dan lijkt het mij ook dat afl. 4 niet zijn sterkste aflevering was; daar is heel veel geld binnengekomen; terwijl hij de taken mocht verdelen. Al geloof ik wel dat hij ook veel geld heeft laten lopen bij de lift-opdracht. En wie weet: hij heeft het geldkistje, dus de vraag blijft: heeft hij alles echt bewaard?  ::vergroot::

Nog een tegenpuntje voor Splinter als mol, vind ik (n.a.v. de media).  ;)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De Charlotte-tunnel lonkt en zelfs Renée kan wat mij betreft nog steeds de mol zijn, maar toch blijf ik hier tunnelen. Dat doe ik al een tijdje, maar de twijfels zijn niet weg hoor. Ik ben heel benieuwd wat er met de jokers van Splinter gaat gebeuren; ik ben ervan overtuigd dat dit verhaal nog een staart krijgt en dat er een kans is dat het veel geld gaat kosten.

Het feit dat je als auteur (Splinter heeft echt meer dan voldoende taalgevoel hiervoor, lijkt mij) niet ingrijpt bij die mega-foute zinnen, vind ik zeer overtuigend. En ook dat hij de groep heeft ingepakt met zijn schattige roze geldkistje (en wat al ergens gezegd is, scherp  ::ok:: : waar zijn die munten eigenlijk gebleven uit de ballerina-opdracht?) En ik kan er echt niet bij dat je als 'zenuwpees pur sang' koelbloedig besluit om geen enkele joker (zelfs niet één) in te zetten bij zo'n belangrijke executie. Want je weet: er kan best weleens een (zwarte) vrijstelling aankomen in een volgende aflevering en dan heb je niks aan jokers.

En zijn gedrag bij de de blacklights-ballerina's: heel verdacht. Niet uit de hotelkamer komen. Een aantal onduidelijke foto's maken (als enige). Er zijn wat scheurtjes, maar wat mij betreft staat deze tunnel nog steeds mooi overeind.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #472 Gepost op: 16-02-2021, 17:15:24 »
Ik ben nooit zo van de hints in kleding, maar bij Splinter is me iets opgevallen.
De joker-kaarten komen steeds terug.
Het blauwe pak van Splinter uit afl. 1 heeft iets weg van de uitbundige kleding op joker-kaarten.
Het half-om-half shirt komt daarin ook terug.

Ik zit een beetje laat in de Splintertunnel en lees, nu ik wat tijd heb, dat jullie hier in de tunnel allang die verbanden hadden gelegd.  :-[ Ook als je opdracht 1 van aflevering 1 terugkijkt valt op dat de jokerlach te horen is bij splinter in de kamer. Net voordat hij de kaarten van de medekandidaten oppakt van de tafel.  Verder vind ik als hij de jokerkleding niet aan heeft veel rode details op z'n kleding of felrode kledingstukken draagt.
 
En niet te vergeten het M-shirtje...

Ik weet uit alle voorgaande jaren dat we, los van Milouska, eigenlijk niet op de kleding moeten letten, maar in verband met de jokerkaarten, hiervan mogelijk een uitzondering kunnen maken.

Los van alle kledinghints....Veel afleveringstitels wijzen naar Splinter. Ook alle tussenshots in de leader van de opdrachten zijn te herleiden naar Splinter.

- De turfjes die Splinter ziet bij de gevangenisopdracht
- Je hoort hem bij het vliegtuig
- een shot van het vuurvlot wat Splinter heeft aangestoken
- een shot van postzakken die blijven hangen bij het treinstation (zijn groepje liet ze hangen)
« Laatst bewerkt op: 16-02-2021, 17:17:36 door uiltje5 »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #473 Gepost op: 16-02-2021, 19:05:24 »
De extra beelden maken het wel af vandaag. Splinter 'het jokertje'. Degene die altijd de vraag 'is de mol penningmeester' gegarandeerd goed heeft.

Ik vermoed dat Renée Splinter inmiddels ook in het vizier heeft gekregen (en dat Rocky de volgende afvaller is).

Het enige verdachte aan Splinter blijf ik zijn gebrek aan (semi)-individueel veel geld binnenhalen vinden. Er is geen escaperoom, geen 2000 euro bij het abseilen, geen kassa kassa in de bus. Maar aan de andere kant zijn er ook niet al te veel molacties, soms zelfs een gebrek. Oké de escaperoom, de lift, maar ook veel gemiste kansen. Hij biedt ook geen 5000 euro, spaart zijn jokers, lastig. Ergens lijkt deze tunnel heel sterk, maar ergens kraakt hij ook langs alle kanten.

Mits Splinter de mol is, zien we in mijn optiek wel de kleinere molacties. Een absurde Pinokkio tekenen en het goede deel van de tekening achter een boom laten zien. Foto's maken waar niemand aan te verbinden is. Mensen beïnvloeden voor zichzelf te gaan en te liegen in de bus. Vijf honderd euro voor de zekerheid wegmoffelen voor het geval Marije toch vrij komt in de gevangenis. Playbacken in muziek raden en goede antwoorden geven als anderen playbacken.

Dan is er nog een deel wat we nog niet gezien hebben. Mogelijk geld weggemoffeld in de laseropdracht. We weten niet met hoeveel geld Splinter is afgeschoten bij de Blacklight ballerina opdracht en of hij daar iets weggehaald heeft. Het is goed mogelijk dat hij kleding gewisseld heeft in de lockers. Waar zijn de munten in het geldkistje?

Plus de mijns inziens ronduit manipulatieve, aanvallende manier om de verdenking weg te spelen. Als hij de mol is, heeft hij Joshua compleet op een dwaalspoor gezet en iets mindere mate Rocky en Renée ook.

Andere acties kan je niet voldoende vinden voor een mol maar breekt ook weer niet de tunnel af denk ik. Waarom de helft van de pot overbieden met het risico wat veel aandacht op jezelf te vestigen als twee en uiteindelijk drie kandidaten al de helft uit de pot vissen? De jokers bewaren krijgt nog een staartje denk ik. In de vooruitblik zien we Splinter streng/fanatiek/geconcentreerd in een spel en er komt een zwarte vrijstelling op tafel. Wellicht bewaard hij de jokers als excuus in het spel helemaal los te gaan voor die zwarte vrijstelling?

Denk dat voor wie ook de mol zal blijken te zijn, het een uitdagend seizoen is geweest. Door de coronacrisis niet weten of het seizoen doorgaat, dat geeft toch een andere voorbereiding. Door de coronamaatregelen zal het moeilijker zijn om veel contact met de regie te hebben rond mol strategieën. Veel opdrachten waar de groep dichter op de mol staat en meer van elkaar kan zien dan normaal het geval. En een groep die in aanvang veel eerlijk deelde en fanatiek voor de pot speelde. Denk dat dit het seizoen voor de kijker alleen maar leuker heeft gemaakt of in elk geval vond ik het mede daarom tot nog toe erg leuk. Mollen is dan wel lastiger (wat ik ook leuk vind).

Tot slot, als Splinter idd de mol is, dan zitten er leuke, zichtbare hints naar hem in. Ook voor de kandidaten zichtbaar. In de escaperoom dat hij als enige rechts op het scherm staat en de kandidaten links. In de kistenopdracht waar de naam Splinter als enige niet voorkomt maar het woord 'mol' twee keer. De blijkbaar vaste testvraag of de mol penningmeester is (waardoor de Splinter 'jokertje' genoemd wordt). In de gevangenis is hij de enige die niet zichzelf kan bevrijden. Zijn vertellen over nachtelijke dromen die een vooruitblik naar opdrachten lijken te geven (nu weer dat ze de lucht in gaan).

Maar goed, ik zit al in de Splintertunnel  ::rofl::

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #474 Gepost op: 16-02-2021, 19:42:57 »
Ik ben het helemaal met je eens. Cinner  ::ok::

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #475 Gepost op: 16-02-2021, 19:51:51 »
Als hij zijn jokers wil gebruiken zodat anderen voor de zwarte vrijstelling zouden gaan ipv geld, zal hij toch eerst moeten verklappen dat hij die jokers nog heeft. Wij weten dat, de kandidaten niet.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #476 Gepost op: 16-02-2021, 19:53:58 »
Sterker nog, volgens het extra beeldmateriaal heeft hij de anderen verteld dat hij ze al heeft ingezet.

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #477 Gepost op: 16-02-2021, 21:37:54 »
Voila, dat is het dus niet. Ik meen mij te herinneren dat Rob ook zijn groene vrijstelling lang heeft gehouden. Dus, ja, hem erom afschrijven doe ik niet.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #478 Gepost op: 17-02-2021, 03:48:56 »
Oef, I stand corrected. Zou hij het gebruiken als geheimpje om te delen met zijn nieuwe bondje Charlotte (waarmee hij een opdracht lijkt te doen)? Of is het een hint alleen voor de kijker? Ik hoop dat er volgend aflevering een verklaring voor te vinden is in elk geval.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Splinter Chabot
« Reactie #479 Gepost op: 17-02-2021, 09:56:46 »
Oef, I stand corrected. Zou hij het gebruiken als geheimpje om te delen met zijn nieuwe bondje Charlotte (waarmee hij een opdracht lijkt te doen)? Of is het een hint alleen voor de kijker? Ik hoop dat er volgend aflevering een verklaring voor te vinden is in elk geval.

Of hij is gewoon niet de mol en hij houdt informatie achter zodat de rest niet weet dat hij een voordeel heeft. Kennis is macht. Dat kan natuurlijk ook.