Ik heb eerder het idee dat ze haar medekandidaten heeft gehypnotiseerd! Het is toch allemaal even vermakelijk, zelfs als ze de test maakt krijg je nog een voorstelling.
Ik geniet ook enorm van elke biecht van Charlotte.
Blijkbaar.
Zelfs dat ze gewoon wegkomt met die -2000. Wat ik overigens op dat moment heel verdacht vond van Splinter. Ow, waarom is dat kwartje (heel duur kwartje
) niet bij hem gevallen?
Samen met Splinter (tja, ik weet niet of ik deze tunnel had betreden als hij er nog in had gezeten
) heeft ze de meest rare biechten. Op meerdere manieren uit te leggen. En iedere keer 'geen idee waar dat nou aan gelegen heeft, en aan wie...'
En het viel me al eerder op dat ze in een van de eerste afleveringen zo onnatuurlijk lijkt te reageren bij haar scherm, volgens mij staan die beelden in het gifjes-topic, gepost door Heinz.
En wat ik het meest verdacht vind (heb dat na die aflevering nog hier gepost volgens mij, maar 'heb daar verder niks mee gedaan' a la Patrick
) is die actie met de joker; zomaar weggeven aan Splinter. Waarom zou je als kandidaat een joker weggeven aan iemand die je zegt te verdenken? Als kandidaat lijkt mij dat mega-dom. Als mol misschien toch wel slim.