Kan iemand hier argumenten delen, waarom Marije NIET de Mol is? Argumenten dat ze veel (en verdacht) in beeld komt (vanuit montage) niet meegerekend.
Niet echt doorslaggevende argumenten, maar ze heeft wel wat dingen goed gedaan:
1.1 zelfde resultaat als alle andere kandidaten
1.2 brengt 100 euro binnen die ze van Joshua heeft gekregen. Is een van de eersten die roept voor de pot te gaan
1.3 komt ogenschijnlijk op het idee om informatie te bundelen. Daardoor komt de cruciale informatie makkelijker en overzichtelijker bij het eindpunt
2.1 voert in ieder geval 1 geheime opdracht goed onopgemerkt uit (over het koord stappen)
2.2 gaat weliswaar af, maar dat gaat bijna iedereen
2.3 niet in de ideale positie om te mollen. Geeft weliswaar 1 bord verkeerd door maar het was erg makkelijk voor Splinter om dat te controleren
3.1 komt samen met Joshua uit de escape room en levert 500 euro op
3.2-3.3 spoort in de bus iedereen aan voor het geld te gaan (al is dat gezien het vrijstellingsaanbod ambigue). Deelt informatie eerlijk met Lakshmi. Belooft ook gelijk de joker te delen. Maakt het voor Lakshmi moreel lastiger om Marije een mes in de rug te steken.
Ik heb geprobeerd het zo kandidaats mogelijk op te schrijven. In mijn ogen is ze wel een verdachte, maar overtuigd ben ik nog zeker niet.