Mooi Alleen ga je er wel vanuit dat Rocky en Splinter hebben gespreid in hun laatste test.
Nee, ik ga er alleen vanuit dat Splinter en Renée gespreid hebben, Rocky ging vol op Renée.
Als Splinter vol op Renée is gegaan, zaten Charlotte, Rocky en hij alle 3 vol op haar en je zou zeggen dat Rocky met 0 jokers dat niet zou overleven, ongeacht of Renée de mol is of niet.
Als hij vol op Rocky is gegaan, zat hij waarschijnlijk fout. Want als Rocky de mol is, valt hij nooit af.
Het zou in theorie nog kunnen dat hij vol op Rocky is gegaan en Rocky dus niet de mol is. Maar ik acht die kans erg klein, hij verdenkt Renée al veel langer dan Rocky en is vermoedelijk ook vol op Renée gegaan in aflevering 5.
Ik snap je logica niet. Splinter en renee zitten in dat geval beide fout. Splinter spreid nog een beetje op Rocky maar kan juist daardoor puur door toeval meer fouten hebben dan Renee. 2 jokers is een leuke voorsprong, maar als je beide fout zit kan het door toeval best niet genoeg zijn.
Renée verdenkt Charlotte. Misschien was ik wat onduidelijk en insinueerde mijn post dat Renée Rocky verdenkt.