Ga het ook eens invullen zoals de meeste tunnelaars dat doen
1.1 -
1.2 Rocky (Renée te verdacht in de edit. Rocky schiet ws Remco af)
1.3 onduidelijk
2.1 Rocky (Renée casht. Wordt later door AVROTROS gespind alsof ze daar niet voor 700 euro zorgde)
2.2 Rocky (Renée te verdacht in de montage, onduidelijk wat Rocky allemaal uitspookt)
2.3 Rocky (betere molpositie ...in het meest verdachte duo met Charlotte ...verdachte strategie)
3.1 Rocky (Renée casht onnodig, draagt bij aan oplossing)
3.3 Renée (Rocky drukt de 2000 door)
4.1 Rocky (betere molpositie)
4.2 Rocky (maakt 2 foto's die op haar molschap kunnen wijzen.)
4.3 Rocky (gaat mee met fout Charlotte, maakt Renée verdacht bij kijker)
5.1 Rocky schildert M en/of molshoopjes. Betekenis schilderijen moeilijk te beredeneren.
5.2 Rocky: Omzeilt keuzemoment door als 3e 5000 te bieden. Komt zo op molpositie bij 5.3
5.3 Rocky: lijkt voorkennis te hebben (lichaamstaal). Stopt klok niet. Renée heel de aflevering buitenspel (oké, 5.1 was onhaalbaar)
6.1 Rocky : Renée speelt 750 in de pot.
6.2 Rocky: ontsnapt zonder Marije uit de gevangenis. Neemt de rest vd groep daarin mee. Voor de mol is niet drukken laatste redmiddel. Mols.
6.3 Rocky: Renée verdient als laatste 250 euro te veel. Wordt weggemoffeld in de edit. bedankt AVROTROS (alweer)
7.1 onduidelijk. Overal kon worden gemold. Enige moment naast 9.1 waar Rocky in beeld een duidelijke molactie of nepmolactie uitvoert (om Charlotte verdacht te houden). Maar Renée wordt ook verdacht gemaakt.
7.2 onduidelijk. allebei weinig in beeld. Rocky in het begin alleen in jeep, dacht ik.
7.3 Rocky. Raadt niks. Renée alweer verdacht in de edit
8.1 Renée: lijkt stukken te hebben verwisseld. Voor mij niet doorslaggevend omdat er daarna een biecht volgt van Rocky waar ze zegt dat ze denkt dat iedereen zich heeft ingezet om opdracht te doen slagen. Vreemd: in afl. 9 noemt ze dit wel als een verdacht punt van Renée. Maar wees gerust, ik ga het puntje aan Renée toekennen
8.2 Rocky. Mist keer op keer dat Paula Udondek een vrouw is, gaat tussen oud-mollen inzitten
8.3 Rocky. Heb ik al genoeg over gezegd, maar gedrag Renée hier niet als mols uit te leggen.
9.1 Rocky. Molt effectiever dan Renée. Vertragen, lage bedragen ophalen, zorgt dat ze er niet bij is als er een lastige deelopdracht moet worden gedaan. Loopt niet met Charlotte mee op het laatst.
9.2 showopdracht, maar zou je aan Rocky toe kunnen kennen omdat Rick impliceert dat de mol per saldo geld uit de pot heeft gespeeld.
Laatste executie: Rocky. Durft Renée niet lang aan te kijken.
Zo, ik ben er uit