Vind Renée geen erg goede mol (en geen erg slechte mol) geweest. Alleen kan ik daarmee prima leven door te zien hoe lastig het mollen was in deze groep. Ik bedoel, de ideale mol bestaat niet en je moet als mol ook een beetje geluk hebben soms. Vond het ook heel sterk dat ze uitlegt dat je geen idee hebt waar je 'ja' tegen zegt en zichzelf niet hypet als geweldig of prat gaat op de laagste pot ooit (Bv Merel liet zich daar wat teveel in meetrekken denk ik)
Zou van sommige opdrachten wel meer willen horen. Bijvoorbeeld de escaperoom. Het mollen was gelukt als ze niet de acht naar voren had geschoven. Ik kan me zo voorstellen dat ze zo snel niet uitgerekend heeft dat Charlotte met de 8 op 21 uit zou komen. Ze had Charlotte ook beter van de getallen af kunnen trekken en een andere richting op kunnen duwen maar wellicht durfde ze dat niet aan, nadat bleek dat Charlotte op Renée zat. Of bedacht in de stress niet dat Charlotte tegen 21 aan zou strompelen. Zeg nu zelf, wat een mazzel is dat
De gevangenis. Had ze daar wel een strategie uitgedacht maar heeft ze handig gebruik gemaakt van het feit dat Marije niet los kwam?
De busroute begrijp ik niet veel van. Wilde ze Marije opgestookt hebben door alleen haar geen joker te geven? Dan nog is het vreemd hoeveel ze er binnen haalt. Misschien is het zoals ex-mol Rob zei, de opdracht waar je alleen onverdacht probeert te blijven.
De zinnen maken zou ik ook meer van willen weten. Hier lijkt ze gewoon op de verkeerde positie te zitten en een handig werkwoord niet binnen te brengen.
Het meest vraag ik me af of de mol door de regie is gestuurd om de vrijstellingen binnen te trekken bij de hendels. Vind dat de mol ver van dat soort invloed gehouden zou moeten worden.
Soms zit het nu eenmaal in het programma vrees ik. Op zich leuk bedacht dat ze op de midden positie kwam met tekenen en alle werkwoorden wist die niet in de opdracht voor kwamen. Zo'n molactie verzuipt dan nogal in het gegeven dat zulke opdrachten altijd mislukken. Bij het bieden kies je als mol natuurlijk voor onverdacht blijven als maar liefst drie mensen de halve pot al weggooien. De eerste opdracht is leuk om te zien maar compleet regie gestuurd. Marije maakte het verder ook nog eens af.
Ach en wat kan je er van zeggen. Achteraf is het de koe in de kont kijken toch? Denk dat Renée niet de meest brutale mol was maar prima haar best heeft gedaan en van het programma heeft genoten. En is het niet ook een kwestie van smaak en voorkeur? Ik vond Jeroen bijvoorbeeld een geweldige mol maar zat mensen zullen het beslist niet met mee eens zijn.