We hebben de eerste beelden vorig jaar ondersteboven gehaald en binnenstebuiten gekeerd, ik kan me niet heugen dat we daar de deur van de mol hebben ontdekt, dus ik ben benieuwd of je die post kunt linken hier...
Ben het overigens eens dat er nog wel hints zijn. Maar de afgelopen jaren (na de kloosterhint) is het steeds moeilijker.
De woordzoeker was leuk, twee keer de mol erin, pas na een paar weken klooien met de beelden (voor degenen die bij het Kiev-moment nog niet getriggered waren, of bevestiging zochten) Die hints zijn te gek. De meeste hints die we te zien krijgen in afl.10 (hopelijk dit jaar ook wat uitgebreider in de Moltalk erna) vind ik altijd een beetje tegenvallen maar altijd leuk dat ze er in zaten, en van de 1000 'hints' die op dit forum genoemd worden zitten oficiële hints er soms niet eens tussen, wat ik knap vind. Ik moet terugkijken om man en paard te noemen, dat lukt me nu niet. Maar zo'n weggever (voor molloten) een paar maanden voor het seizoen wordt uitgezonden bestaat niet.