Ervoor…
De eerste teaser op social media was op 26 Augustus. Daar zat de bewuste foto al in. De livestream was op 28 aug. De eerste opdracht 1.1 en 1.2 zullen dan op 27 aug zijn gespeeld, met de ontknoping van 1.2 op de ochtend van de livestream de 28e
Een vraag die volgens mij in dit topic nog niet beantwoord is: waren de ogen in de teaser op 26/8
dezelfde ogen in het masker als die tijdens de livestream 28/8? Namelijk die van Kim-Lian?
Ik kan me voorstellen dat de resolutie van een foto op Instagram te laag is om dat vast te kunnen stellen. Ik heb er in elk geval niemand op dit forum over zien posten. Dus misschien werden op dat moment nog (niet goed zichtbare) willekeurige ogen gebruikt.
Als de ogen van Kim-Lian op 28/8 tussen de test en de livestream erin zijn gemonteerd (daar was tijd voor!), is de "kijk door mijn ogen" verklaring m.i. nog steeds een alternatief. De hint zou dan zijn: Kim-Lian is de enige die bij de allereerste test de Mol (Everon) in het vizier heeft.
Dan moet haar door de regie wel zijn ingefluisterd om af en toe eens de aandacht op haar ogen te vestigen. Zelf zal ze niet begrijpen waarom. Maar sommige dingen lijken gescript (dat valt achteraf bij biechten wel eens op). Dus dat zou me niet zo verbazen.