Everon of Laetitia
Same
Ben ik de enige die het massale “ Kim Lian = de mol “ best irritant vindt?
Waar is de tijd gebleven dat mollen hier werden afgeschreven omdat ze te opzichtig molden/ het er te dik bovenop lag waardoor ze het niet konden zijn?
En dan heb ik het nog niet eens over
“ De maskerhint “ dit jaar (wat m.i. onvergeeflijk zou zijn van de productie die de molspeurders inmiddels toch wel kent. Dus ik geloof niet dat dit als hint gezien moet worden).
Natuurlijk is het niet zo dat je op deze basis iemand af kunt schrijven, en hebben we voorbeelden van opzichtige mollen gehad, maar toch..
Volgens mij wil je nog steeds als mol - zeker in het begin, en ik noem t/m aflevering 3 het begin - onder de radar blijven bij de kandidaten, maar ook voor de kijkers thuis.
Al Kims molacties zijn duidelijk in beeld gekomen. Voor mijn gevoel probeert de productie het niet eens om ze te verdoezelen
Nieuwsgierig: hoe vaak is het al voorgekomen dat de mol door dit forum al zo vroeg in het spel ontmaskerd werd? Afgaande op waar de meerderheid op stemde in deze Wie is de mol-poll?
<knip> Ik lees best vaak bij Kim 'vreesmol' of helaas oid. Waarom vinden mensen dat? Ik weet dat er vragen zijn mbt het masker maar ik vind haar tot nu toe gewoon een leuke kandidaat en zou geen enkele moeite hebben met haar als mol...
Tja, zoals altijd verschillen mensen in hun voorkeuren. Ik houd niet zo van dit type mol (te opzichtig) en ook niet van dit type kandidaat (te wannabe mol). Smaken verschillen.